مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

لزوم استفاده از ظرفیت فروشگاه های زنجیره ای برای تشکیل زنجیره تامین و مدیریت صحیح هزینه ها

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی اتحادیه سراسری خرده فروشی های زنجیره ای، وزیر صمت در نشست با فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی، هیات مدیره و اعضای اتحادیه با بیان عملکردهای منحصر به فرد این فروشگاه گفت: فروشگاه های زنجیره ای، یادآور شد: فروشگاه های مرجع، محصول را با قیمت عرضه می کنند، فروشگاه های دیگر نیز آن را دنبال می کنند و مدیریت زنجیره ای از دیگر ویژگی های مفید این فروشگاه ها است و در این زمینه پیش خواهیم رفت. باید از ظرفیت فروشگاه های زنجیره ای بزرگ برای اطمینان استفاده کنیم. به خوبی مدیریت شده است

سج رضا فاطمی امین با یادآوری اینکه قیمت جدید نفت در وزارتخانه تعیین و به واحدهای تولیدی اعلام شد، افزود: اصلاح اقتصادی که موجب نظم و انضباط در کشور می شود اقدام ارزشمندی است ضمن اینکه فروشگاه های زنجیره ای در این زمینه حائز اهمیت هستند. وزارت صمت. «آنها عالی هستند زیرا چندین کارکرد منحصر به فرد دارند.

وی با اشاره به کارکردهای منحصر به فرد فروشگاه های زنجیره ای، خاطرنشان کرد: فروشگاه ها منبع قیمت و دسترسی هستند، زیرا زمانی که یک فروشگاه کالایی را با قیمت عرضه می کند، فروشگاه های دیگر نیز از آن پیروی می کنند و همچنین مدیریت زنجیره ای در این زمینه. برای اینکه زنجیره تامین به درستی شکل بگیرد و هزینه ها به خوبی مدیریت شود، باید از ظرفیت های فروشگاه های زنجیره ای بزرگ استفاده کرد.

یکی از اعضای کابینه دولت سیزدهم با تذکر به روسای فروشگاه های زنجیره ای حاضر در جلسه، راه اندازی دفتر آماده و دفتر خدمات توزیعی در این وزارتخانه را یادآور شد که گامی نو در اهمیت لجستیک و توزیع بود. چند موضوع باید حل شود. از طرفی ضرایبی که شما به عنوان یکی از کاستی ها برشمردید باید در جلسه ای با مسئولان سازمان حمایت از تولیدکنندگان مطرح شود و مصرف کننده برگزار و ابعاد آن بررسی شود.

بیشتر بخوانید  فوری؛ قیمت کارخانه ساینا افزایش یافت + قیمت جدید بازار و کارخانه

وی تاکید کرد: 45 درصد اقتصاد پنهان است و توسعه شرکت ها می تواند شفافیت را در این بخش بهبود بخشد، اما مشکل دیگری در بحث بهره وری وجود دارد که باید به آن به عنوان کار مشترک نگاه کرد و نباید افزایش هزینه ها را افزایش داد زیرا کل کشور را نابود می کند موضوع ضرایب باید در بسته کامل تری در نظر گرفته شود چرا در فعالیت های خود با تامین مالی زنجیره ای شروع نمی کنید چرا سیستم های تصمیم گیری یا DSS را برای مصرف کنندگان نمی گذارید؟ اگر از یک سو اقتصاد این صنعت متعادل و متوازن شود، از سوی دیگر باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که این صنعت بازده بیشتری داشته باشد.

فاطمی امین در خصوص اقدامات این وزارتخانه در توسعه فعالیت فروشگاه های زنجیره ای خاطرنشان کرد: اخیرا از ظرفیت های فروشگاه های زنجیره ای برای تامین قطعات خودرو استفاده کرده ایم که موجب کاهش قیمت این کالاها شده است. از سوی دیگر، ما در In. برای رتبه بندی و رقابت در این بخش، به گونه ای جلو می رویم که حد تولید و توزیع در قیمت تولیدکننده درج شود، زیرا وقتی این حد از بین می رود، باید با تخفیف خود ثابت کنید که گاهی اغوا کننده و نادرست است. اما زمانی که حد تعیین شود کدام مجموعه با افزونه کوچکتر می تواند خدماتی را به مشتری ارائه دهد، امتیاز محسوب می شود، بنابراین با این اقدام برای شما رتبه اعتباری را در نظر می گیریم و این برنامه تا 2 ماه آینده اجرا خواهد شد. بالاترین

بیشتر بخوانید  انتخاب «الهه منصوریان» به عنوان سرمربی تیم ووشوی بانوان / عکاسی

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: اقدام دیگری را در خصوص فروشگاه های مجازی راه اندازی کرده ایم که در قالب سامانه رصد و رسیدگی به تخلفات اجرا شده است تا هرکسی به هر دلیلی اقدام به خرید اینترنتی کند، اگر فروشگاه شکایتی دارد، فروشگاه مربوطه فرصت دارد ظرف 24 ساعت پاسخگو باشد و در این راستا ابتدا مهلتی 7 روزه برای رفع مشکل تعیین می کنیم و مطمئناً این موضوع مبنای رتبه بندی خواهد بود، در حالی که در دستور کار موارد زیادی داریم. اقدامات مربوط به سیستم توزیع

فاطمی امین تصریح کرد: یکی از طرح هایی که در دستور کار ماست جست و جوی کالاهای تقلبی و قاچاق است. اولویت اول ما در این زمینه لوازم یدکی خودرو بود که از 15 فروردین شروع شد و 50 قلم دیگر که شامل لوازم خانگی می شود را برنامه ریزی کردیم. و لباس.» آنها از جمله آنها هستند.

هیأت دولت سیزدهم در نهایت به معاون خود دستور داد تا موضوع ضرایب را که بیشتر مدیران زنجیره های خرده فروشی حاضر در جلسه را نگران کرده بود بررسی و نتیجه را به فراکسیون مدیریت شهری گزارش کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *