مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

راز قتل هولناک مرد جوان فاش شد/ شوهرم را به تنهایی با میله آهنی کشتم

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، ایران نوشت: اواخر مرداد ماه سال گذشته مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از بیمارستان های پایتخت به بازپرس گزارش شد.

پس از گزارش مرگ مشکوک شاهین؛ تحقیقات از تیم جنایی آغاز شده است. بررسی های اولیه نشان داد مرد جوان که سه روز قبل از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شده بود به بیمارستان منتقل شد اما با وجود تلاش کادر درمانی جان خود را از دست داد.

تحقیقات اولیه توسط پزشک قانونی نشان داد که آسیب جسمی شدیدی مانند میله آهنی در سر وی منجر به فوت وی شده است.

سناریوی اول

همسر شاهین در تحقیقات اولیه مدعی شد: من و همسرم متولی این شرکت در شمال تهران هستیم. شب حادثه همسرم در انباری شرکت خوابیده بود و من و دو دخترم در ساختمان محل زندگی خود بودیم که صدای جیغ شاهین ها را شنیدم. شاهین فریاد می زند: دزد، دزد، آنها را بگیر.

پریشا همسر شاهین ادامه داد: بلافاصله به اتاق سرایداری رفتم و با جسد نیمه جان همسرم که از ناحیه سر آسیب دیده بود مواجه شدم. با آمبولانس تماس گرفتیم و شاهین را به بیمارستان رساندیم اما او از دنیا رفت. به نظر می رسید همسرم متوجه ورود سارقان به داخل ساختمان شد و سعی کرد در برابر آنها مقاومت کند اما سارقان برای فرار با میله آهنی به سر او زدند.


دزدان خیالی

به گفته این زن جوان، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به بررسی دوربین های مداربسته ساختمان این شرکت پرداختند اما در آن لحظه متوجه ورود و خروج فردی به ساختمان نشدند که این امر حاکی از صحت اظهارات پاریس است.

بیشتر بخوانید  حضور خانواده آرمان عبدالعالی و غزاله شکور در آخرین جلسه سازش / مادر آرمان با قرآن آمد + تصاویر

در بررسی ها مشخص شد زن جوان با دو نگهبان دیگر ساختمان در تماس بوده که احتمال دخالت پاریس و دو نگهبان ساختمان در این جنایت را افزایش می دهد. با دستور بازپرس اداره دوم دادسرای امور جنایی یک زن جوان و دو نگهبان ساختمان دستگیر شدند.

زن جوان این بار سناریوی دیگری را مطرح کرد و گفت: به جز همسرم دو مرد دیگر به نام های بابک و کاوه نگهبان ساختمان هستند. بابک نگهبان شیفت صبح بود و کاوه نگهبان شیفت شب ساختمان. همکاری ما با کاوه و بابک باعث شد تا دلم برای آنها سوخت. وقتی بابک متوجه بداخلاقی همسرم شد، شاهین را کشت تا من را از دست او نجات دهد.

کاوه نیز در تحقیقات اظهارات زن جوان را تایید کرد. اما بابک منکر جنایت شد و مدعی شد که از ماجرا بی اطلاع بوده و هیچ قتلی مرتکب نشده است.

تحقیقات درباره جنایت ادامه داشت تا اینکه 8 ماه پس از جنایت، پاریس اعتراف کرد و راز قتل شوهرش را فاش کرد: در تمام این مدت دروغ گفتم و بابک بی گناه دستگیر شد. او هیچ نقشی در این جنایت ندارد و من طبق دستور کاوه چنین سناریوهایی را ارائه کردم.

وی ادامه داد: 18 سال پیش با شاهین ازدواج کردم و از او دو دختر داشتم اما شاهین مرد خوبی نبود و مدام مرا اذیت می کرد. یکی از بزرگ ترین عیب های شاهین این بود که از همه رنج می برد و دوستان و آشنایان از صفر تا صد زندگی ما را می دانستند. شاهین خودش از زندگی خصوصی ما به کاوه و بابک گفت و خودش را از چشم من و بچه هایم دور انداخت.

بیشتر بخوانید  این مرد سنگدل برای ازدواج با دختر جوان همسر ۸۲ ساله خود را به قتل رساند! / عکس -


نقشه ترور

پریسا گفت: اطرافیانم از تمام جزئیات زندگی من و همسرم مطلع بودند و من حس بدی نسبت به آن داشتم به همین دلیل تصمیم به جدایی گرفتم اما شاهین نمی خواست از من جدا شود. در این بین رابطه من با کاوه روز به روز بیشتر شد. او اخیراً از همسرش طلاق گرفت و به من علاقه نشان داد و بعد از مدتی کاوه مرا به کشتن همسرم واداشت.

با نقشه ای که کاوه طراحی کرد، شب حادثه شوهرم را به تنهایی با میله آهنی کشتم. کاوه همچنین سناریوی حضور سارقان در شرکت و قتل شاهین توسط آنها را به من آموخت. کاوه حتی به من گفت که من با بابک رابطه نزدیک تری داشتم و اگر پلیس اظهارات من در مورد قتل دزد را نپذیرفت، می گویم شوهرم را کشته است و خودش هم برای خلاص شدن از شر حرف های من را تایید می کند. اتهامات قتل در آن مدت زمانی که در بازداشت بودم عذاب وجدان لحظه ای مرا رها نمی کرد، به این فکر می کردم که اگر به جای من یک بی گناه تیراندازی شود چگونه وجدانم راضی می شود؟ بالاخره نگرانی وجدان مرا وادار کرد تا راز قتل را فاش کنم.

به گفته زن جوان، وی به اتهام کارگردانی قتل و کاوه نیز به اتهام معاونت در قتل دستگیر شدند و پدر و مادر شاهین به دنبال انتقام از عروس خود بودند. بدین ترتیب بابک آزاد شد و دو متهم برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شدند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *