مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دیدار صمیمانه ستاره تیم ملی با آدل فردوسی پور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


علیرضا جهانبخش ، ستاره تیم ملی فوتبال ایران پس از صعود به جام جهانی برای گذراندن تعطیلات به ایران سفر کرد ، در آخرین روزهای حضور خود در این کشور قبل از بازگشت به انگلیس در تمرین تیم رسانه های ورزشی شرکت کرد.

آدل فردوسی پور در سلام و احوالپرسی خود از جهانبهش گفت: “از علیرضا بسیار سپاسگزارم که در کنار ما بود.” من می دانم که در طول اقامت خود در ایران ، کلی پیشنهاد بسیار بهتری از ما ارائه داد. او یکی از معدود بازیکنان خوش اخلاق ، آقایان و آقایان فوتبال ماست و پیشرفتی که داشته حق اوست. او بسیار مهربان بود که امروز به تمرین ما آمد و برای او آرزوی موفقیت داریم.

دیدار صمیمانه ستاره تیم ملی با آدل فردوسی پور

جهانبخش همچنین در گفتگوی کوتاه با اعضای تیم رسانه های ورزشی گفت: “ما عادت کرده ایم شما را در جای دیگری ببینیم ، اما اینجا در زمین فوتبال برای من زیباتر است که شما به فوتبال علاقه مستقیم دارید ، شرکت می کنید و سخت است “برای این رشته وقتی بیشتر می دوید (می خندد) من بسیار خوشحالم که می بینم شما و رسانه ها قطعاً می توانند در همه جا نقش مهمی داشته باشند. من واقعاً می خواستم بیایم و اگرچه موفق شدم سری قبلی را معکوس کنم ، اما این بار من نتوانستم و گفتم که باید بیایم زیرا قول داده ام. ما یک سال سخت و بعد جام جهانی داریم و امیدوارم بتوانیم همه را خوشحال کنیم. اگر این تیم موفق شود قطعاً برای همه خوب خواهد بود. من امیدوارم این سال خوب منجر به صعود زیبا به جام جهانی شود.

بیشتر بخوانید  کاهش قیمت نفت موقتی بود

دیدار صمیمانه ستاره تیم ملی با آدل فردوسی پور

پس از این صحبت ها ، نوبت به ادموند بزک ، سرمربی تیم رسانه ای رسید که در مورد جهانبه گفت: “جای بسیار خوشبختی است که آقای جهانبخش به اینجا آمد و من در خدمت او هستم.” همانطور که آنها گفتند ، این سال سختی است و امیدوارم که ما بتوانیم با افتخار از بازی های ملی بیرون بیاییم و ببینیم که نسل دیگری در جام جهانی چگونه می درخشد. علیرضا نیازی به تعریف من ندارد و همه می دانند که او بازیکن بسیار خوبی است. من بازی او را چند سال پیش در خارج از کشور دیدم و خیلی دوستش داشتم. امیدوارم که درخشش علیرضا را بیشتر ببینیم ، زیرا در تیم ملی بسیار به او احتیاج داریم.

عادل فردوسی پور در پایان جلسه اضافه کرد: علیرضا زبان این کشور را در هلند فرا گرفت و سپس یادگیری انگلیسی را در انگلیس آغاز کرد و اکنون بسیار حرفه ای به این زبان صحبت می کند و برای او بسیار خوب است. وی سپس پیشنهادات چند صد میلیونی را رد کرد و با دهها هزار دلار به نایمخن رفت و در رده دوم جنگید. هر پیشرفتی که داشته باشد سزاوار آن است. او درگیر زرق و برق و سر و صدای رسانه ها نشد و این کار را نکرد و همه کارهای ممکن را انجام داد.

دیدار صمیمانه ستاره تیم ملی با آدل فردوسی پور

لازم به ذکر است که در حاشیه این جلسه آدل فردوسی پور دو جلد از کتابهای ترجمه شده (هنر تفکر روشن و هنر خوب زیستن) را با امضای خود به جهانبخش ارائه داد. جالب اینجاست که فردوسی پور در پیام این کتاب ها شعار تیم باشگاهی مورد علاقه خود را برای ستاره تیم ملی نوشته است: “شما هرگز تنها نمی روید …” وی در پاسخ گفت كه این كمی ناشنوایی است و امیدوارم كه شب ، که در آن علیرضا به لیورپول رفت.

بیشتر بخوانید  بیانیه اتحادیه اروپا درباره ازسرگیری مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین

258 41

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *