مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چندین تصویر متفاوت از رهبر انقلاب با لباس نظامی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


اگر در این دوره نیروهای مردمی و جوانان با نیروهای مسلح کشورمان متحد نشده بودند و به عنوان یک نیروی واحد با دشمن مخالفت نمی کردند ، امروز ممکن است در وضعیت دیگری قرار بگیریم.

یکی از مهمترین قسمتهای هر نبرد ، سازماندهی نیروهای حاضر در میادین است و این سازمان معمولاً به صورت گردان ، تیپ و لشکر فرماندهان برجسته انجام می شود. نیروهای پیاده و مکانیزه همیشه نقش مهمی در همه نبردها ، به ویژه جبهه های نبرد دفاع مقدس داشته اند ، که به آنها این امکان را می دهد تا وقتی نیروهای ما در جبهه های مختلف جنگ سازمان یافته بودند ، بهتر با بعث دشمن بجنگند.

چندین تصویر متفاوت از رهبر انقلاب با لباس نظامی

حضرت آیت الله خامنه ای ، رهبر معظم انقلاب ، در سخنرانی خود در تاریخ 22 سپتامبر 2016 ، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس ، اظهار داشتند: پیروزی های ملت ایران در دفاع مقدس ، نتیجه رهبری باورنکردنی امام خمینی (ره) و فرماندهی ، اقدامات منطقی و ابتکارات مدافعان اسلام و انقلاب در این حماسه تاریخی این بود که باید در تلاش دشمنان برای تحریف واقعیتهای این بخش برجسته از هویت ایرانی مراقب باشیم. بزرگداشت و تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس یک وظیفه ملی مشخص و توصیه قاطع اسلام است. برای درک عظمت کار این بستگان و همرزمان شهیدشان ، درک عظمت حوزه دفاع مقدس و چرایی و چگونگی این قطعه مهم تاریخ ایران ضروری است.

چندین تصویر متفاوت از رهبر انقلاب با لباس نظامی

وی صدام جاه طلب را “تنها ابزاری در دست قدرت های بزرگ ، به ویژه ایالات متحده” توصیف كرد. آنها صدام را ترغیب به حمله برای سرنگونی رژیم و انقلاب اسلامی كردند. اسناد توافق نامه های قبل از جنگ بین ایالات متحده و صدام ، و همچنین برخی دیگر از اسناد منتشر شده در طول سال های جنگ ، با کمک های نظامی ، اطلاعاتی و مالی به رژیم بعث از طریق امارات ، کویت ، عربستان سعودی و سایر مناطق ادامه یافت .

بیشتر بخوانید  ابراهیم عزیزی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور می‌شود

چندین تصویر متفاوت از رهبر انقلاب با لباس نظامی

رهبر معظم انقلاب علاوه بر تحریک دشمنان ، وضعیت داخلی ایران را نیز در ترغیب صدام به حمله م effectiveثر دانستند و افزودند: تجهیزات دفاعی. آنها می دانستند و این س questionsالات او را بیشتر تحریک می کرد تا آغاز جنگ. آنها رهبری و فرماندهی امام خمینی (ره) از آغاز تا پایان دفاع جهانی را بسیار حساس و شگفت انگیز دانستند و افزودند که امام از ابتدا ، ابعاد و دامنه واقعی کارزار را تشخیص داد و با درایت حیرت انگیز اعلام کرد که این جنگ نبردی بین دو کشور همسایه نبوده است و دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران پشت صدام در برابر نظام اسلامی صف کشیده اند.

2721517

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *