مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دو خودروی پراید بر اثر برخورد مهیب جان خود را از دست دادند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم از ایلام، تصادف خونین پنجشنبه شب در مسیر ایلام – فرودگاه چشمه کبود “محور ایلام – درهشهر” که بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی پراید رخ داد، منجر به فوت شد. و مجروح شدن 7 نفر از شهروندان ایلامی.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی با تایید خبر تصادف پنج شنبه شب در مسیر ایلام – فرودگاه چشمه کبود اظهار داشت: در بررسی های انجام شده توسط کارشناسان پلیس راه مشخص شد که دو دستگاه خودروی پراید با یکدیگر برخورد کرده و 2 و 5 مجروح برجای گذاشتند.

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه امدادگران مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند، گفت:

رئیس پلیس ایلام گفت: از آنجایی که علت بسیاری از تصادفات سرعت غیرمجاز است، لازم است رانندگان از سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز در جاده ها خودداری کنند تا با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی جان خود و مسافران را نجات دهند.

این محور یکی از محورهای حادثه خیز استان ایلام است که تصادفات در آن بارها منجر به فوت شده است و با وجود افزایش تصادفات منجر به فوت و جرح در جاده های استان ایلام. از سوی مسئولان مربوطه نادیده گرفته شده است.

به گزارش تسنیم، تصادف اخیر با واکنش های مردمی و انتقادات گسترده در فضای رسانه ای استان ایلام مبنی بر عدم توجه به نقاط حادثه خیز در جاده های استان ایلام مواجه شد و این سوال از سوی مردم مطرح می شود. از استان مقامات تا کی باید شاهد مرگ مسافران در جاده های ایلام باشیم؟

ایلامیان معتقدند جاده های ایلام “جاده های مرگ” است و در مطالبات خود از مسئولان انتظار دارند که به جای “گفتاردرمانی” برای رفع مشکلات راه های استان ایلام تلاش کنند تا کمتر شاهد چنین مشکلاتی باشیم. حوادث تا حد امکان .

بیشتر بخوانید  ماجرای درگیری و چاقو کشی راننده کامیون بنز با ماموران پلیس راه در ساوه / فیلم

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *