مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دولت تا زمان تحویل کالا به مردم پول می دهد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



سیدابراهیم رئیسی در جلسه روز یکشنبه دولت از اقدامات وزارت بهداشت در ایجاد بیمه سلامت همگانی برای 5 میلیون هموطن و اعمال قانون تعرفه خدمات درمانی تقدیر کرد.

رئیس جمهور همچنین بیمه بیماری های خاص و صعب العلاج را ارزیابی کرد و از مسئولان خواست با تسریع در پرداخت بیمه ها و بیمارستان ها این اقدامات ارزشمند را تکمیل کنند.

رئیسی با اشاره به گزارش وزیر نفت از سفر به ونزوئلا و امضای تفاهم نامه با این کشور گفت: آمریکای لاتین ظرفیت خوبی برای کشور ما است که نباید در روابط خارجی مورد غفلت قرار گیرد.

رئیس جمهور افزود: توجه به آفریقا پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از اولویت های سیاست خارجی کشورمان است که باید در تعامل با سایر کشورها به آن توجه ویژه شود.

رئیسی همچنین بر لزوم توجه وزرا و مسئولان اجرایی به امور زیربنایی تاکید کرد و گفت: کارهای روزمره نباید باعث بی توجهی به کارهای اساسی شود.

رئیس جمهور با اشاره به سرمایه گذاری 17 میلیارد دلاری محرک های اقتصادی در پروژه های بزرگ کشور، خاطرنشان کرد: باید در سال اول دولت گام های موثری در این زمینه برداشته شود.

رئیسی افزایش سرمایه گذاری خارجی و بهره وری را از خواسته های رشد اقتصادی عنوان کرد و گفت: همه وزارتخانه ها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی باید به موضوع سرمایه گذاری برای رشد اقتصادی و افزایش بهره وری توجه ویژه داشته باشند.

رئیس جمهور در بخش دوم این سخنان که به برگزاری آزمون سراسری پذیرش دانشجو و دانشکده علوم اشاره دارد، تقویت نیروی انسانی در حوزه آموزش را اقدامی اساسی و مهم عنوان کرد و گفت: افراد کارآمد باید استخدام شوند. بر اساس عدالت و انتخاب قدرت نباید بر اساس نظم و چانه زنی باشد.

بیشتر بخوانید  پس از وعده صهیونیست ها به امارات و احتمال لغو قرارداد نفتی - مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

رئیسی در ادامه سخنان خود افزایش بی رویه قیمت ها و خروج از بازار را مایه نگرانی مردم دانست و گفت: دولت متعهد است با اقدامات مناسب برای تنظیم و نظارت بر بازار، آرامش جامعه را به دنبال داشته باشد. و گره های زندگی انسان ها را بگشا».

رئیس جمهور در این زمینه خاطرنشان کرد: دولت برای حفظ آرامش بازار و کمک به مردم تا زمان راه اندازی کارت الکترونیکی مستمری پرداخت خواهد کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *