مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شروع به توزیع غذای رایگان در مدارس کنید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش درباره طرح «بسته ایمنی غذایی دانش آموزان» (باغ دانش آموزی) گفت: تغذیه دانش آموزان پس از چندین سال احیا شده است.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه امروز به صورت نمادین و آزمایشی در استان البرز و حاشیه کرجا برگزار شد، گفت: این طرح به صورت آزمایشی در دو استان و در مجموع 35 هزار دانش آموز در استان البرز برگزار می شود. و 40 هزار دانش آموز در سیستان و بلوچستان به صورت آزمایشی تا پایان سال تحصیلی.

نوری با تاکید بر اینکه بسته امنیت تغذیه دانش آموزان از مهر سال آینده در 31 استان و تمامی مناطق محروم، مرزی، مرزی، روستایی و عشایری و حاشیه شهر اجرا می شود، افزود: آموزش ویژه دانش آموزان است، آموزش بر اساس ظرفیت افراد است. اشخاص حقوقی و خیرین و مؤسسات به ویژه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان در اجرای این طرح.

وی درباره محاسن این طرح گفت: برای تحقق این طرح 1150 میلیارد تومان وام در نظر گرفته شده است که بتوانیم این طرح را برای حداقل 3 میلیون و حداکثر 5 میلیون دانش آموز محقق کنیم و امیدواریم کمک ها به این میزان باشد. که بتوانیم دانش آموزان بیشتری ارائه دهیم. این طرح را بپوشانید.

بیشتر بخوانید  تصاویر شگفت انگیز از لحظه بلعیده شدن مار بزرگ توسط یک مار کوچک / فیلم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *