مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دوستی سارا و نیکا با خواننده ممنوع الکار

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: سارا و نیکا متولد 17 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد است. سارا و نیکا آنها برای اولین بار در سریال پایتخت خوش درخشیدند سارا و نیکا آنها در حال حاضر در سوئد زندگی می کنند سارا و نیکا آنها با سریال پایتختی محسن تنابنده به شهرت رسیدند.ویدئوی ندیده سارا و نیکا درباره دوستی آنها با مهراد جم را در ادامه مشاهده کنید.

پدر و مادر سارا و نیکا فرگانی

پدر و مادر سارا و نیکا در سوئد زندگی می کنند و اطلاعات موثقی در مورد آنها وجود ندارد. سارا و نیکا نیز در سوئد زندگی می کنند و سالی یک بار برای فیلمبرداری سریال پایتخت به ایران می آیند. در طول فیلمبرداری که چندین ماه طول می کشد، آنها با پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می کنند.

سارا و نیکا

تحصیلات سارا و نیکا فرگانی

این دو خواهر در دبیرستان درس می خوانند. آنها برای حضور در سریال به سختی درس می خوانند و زودتر از سایر دانش آموزان امتحان می دهند.

سارا و نیکا

علایق سارا و نیکا فرگانی

سارا و نیکا در مصاحبه های مختلف رسانه ای همواره به این سوال پاسخ داده اند که علاقه مند به بازیگری هستند اما هنوز تصمیمی نگرفته اند و می خواهند ادامه تحصیل دهند. نیکا علاقه زیادی به دامپزشکی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار سگ های مختلف منتشر شده است.

بیشتر بخوانید  پیگیری موضوع VPN قانونی در سال آینده انجام می‌شود

ازدواج سارا و نیکا فرگانی در اصل در سریال پایتخت 5 است

سارا و نیکا در این سال ها و فیلمبرداری سریال پایتخت نقش هایشان روز به روز پر رنگ تر می شد، اگرچه در سریال پایتخت دیالوگ هایشان بسیار کوتاه و تک هجا بود، اما با بزرگ شدن دوقلوها، نویسندگان بیشتر بودند. فضایی برای آنها متن می نویسند. بنابراین در پایتخت 3 نام رستوران هما و رستوران سارونیکا خاله فهیمه وجود داشت که بخشی از ماجرا را به خود اختصاص دادند.

اما با حضور سارا و نیکا در سریال پایتخت 5، قسمت های بیشتری از داستان به آنها اختصاص می یابد تا جایی که هومان حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سکانس این سریال از ارسطو می خواهد که به آنها بدهد. سارا و نیکا به برادرانش رحمان و رحیم پیشنهاد شده است. و این نویدی است که حضور سارا و نیکا در پایتخت 5 پر رنگتر می شود یا در قسمت اول سریال سارا و نیکا خاله خودشان را که در مجلس پایانی پیشرفت کرده به درمانگاه می برند!

سارا و نیکا

مصاحبه با سارا و نیک

سارا و نیکا دوران کودکی خود را در پایتخت گذراندند. شاید به همین دلیل است که آنها در پشت صحنه زندگی می کنند. از روز اول ریما رامین فر و محسن تنابنده را پدر و مادر خطاب کردند و با این کار فاصله را کم کردند. آنها چشمان پایتخت هستند و برای خوشحالی دوقلوها دست به هر کاری می زنند.

اولین تجربه بازیگری در هشت ماهگی

سارا: اولین بار که هشت ماهه بودیم در سریال «زندگی دوباره» بازی کردیم. از آن دوران چیزی به یاد نداریم، اما مامانم می گوید که آقای رسول خاتمی که آن زمان ما را از «براره زندگیدی» می شناخت و به گروه پایتخت نزدیک بود، وقتی برای «پایتخت» دنبال دوقلوهایمان می گشت. «سریال را آقای مقدم معرفی کرد و بعد از اینکه به دفتر رفتیم، برزو نیک‌نژاد تست بازیگری داد و ما برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدیم.

بیشتر بخوانید  اولین شهری در جهان که تبلیغات گوشت را ممنوع می کند!

سارا و نیکا

بعد از پایتخت 2 رفتیم سوئد

نیکا: بعد از حضور در پایتخت 2، برای تحصیل و زندگی با مامان و بابا به سوئد رفتیم. در ابتدا رفتن به مدرسه سوئدی برای ما سخت بود، اما به سرعت دوستان زیادی پیدا کردیم و اکنون دوستان سوئدی زیادی داریم.

وقتی دوقلوهای شیر جای ما را گرفتند

سارا: این تا زمانی بود که قرار بود در پایتخت 4 حضور داشته باشیم که شنیدیم یک جفت دوقلو از شیرگاه قرار است نقش سارا و نیکا را بازی کنند. در آن لحظه ما خیلی ناراحت بودیم اما مادرمان گفت خیلی خوب است که دو بچه دیگر که دوست ما هم هستند بازی کنند و آنها خوشحال شدند اما چون پایتخت را خیلی دوست داشتیم، خواستیم نقش خودت را بازی کن

چگونه به پایتخت برگشتیم؟

نیکا: ما از قبل می دانستیم که حضور ما منتفی است، اما بعد از چند روز آقای تنابنده که هنوز پدر داستان ماست، به مادرمان زنگ زد و از او خواست به ایران بیاید. بابا محسن گفت خانم غفوری قبل از اینکه دنبال دوقلو بودیم چندین بار از طریق وایبر با شما تماس گرفت ولی شما جواب ندادید! آن هم در زمانی که خطوط وایبر در سوئد مشکل داشت و ما حتی متوجه نشدیم که تماس می گیرند.

داستان تحصیل ما در سوئد

سارا: روال مدرسه در آنجا طوری بود که یک کلاس برای ملیت های مختلف وجود داشت. مثلاً کلاسی برای ایرانی ها وجود دارد که ما در آن درس می خوانیم و بعد از مدتی علاوه بر حضورمان، با صلاحدید استادمان، کلاس های زبان سوئدی و در نتیجه زبان مشترکمان را با بچه های دیگر از ملیت های مختلف شروع کردیم. سوئدی خواهد بود.

بیشتر بخوانید  هشدار مهم هواشناسی درباره وقوع سیل در کشور/ مانسون در راه است

نیکا: قبل از سفر به ایران برای حضور در پایتخت 4، فصل امتحانات ما بود، برای اینکه امتحانات مزاحم سفرمان به ایران نشود، مادرم با مدیر مدرسه صحبت کرد و از معلممان پرسید قبل از تاریخ امتحان اصلی من و سارا هستیم. امتحان گرفتن . حدود یک ماه فشرده درس خواندیم و امتحان دادیم تا برای پایتخت 4 آماده شویم، هر چند در آن یک ماه زحمات زیادی کشیدیم اما به عشق پایتخت تمام این مشکلات را تحمل کردیم.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *