مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

درمان چاقی در خانه – کاهش وزن 7 کیلوگرم در یک هفته

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


اگر به دنبال یک درمان خانگی اورژانسی برای چاقی هستید، این مقاله برای شما مناسب است. می توانید انتظار داشته باشید که در یک هفته 7 کیلوگرم وزن کم کنید. وزن بیشتر افراد می تواند به سرعت افزایش یابد و پس از رعایت نکردن یک رژیم غذایی سالم، حتی در یک هفته به شدت چاق می شوند. اگر می خواهید در یک هفته ۷ کیلو وزن کم کنید و سریع وزن کم کنید تا از اندام سالم خود لذت ببرید، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

چگونه چاقی را در خانه درمان کنیم

اگر روش درمان خانگی چاقی را بدانید، دیگر دچار مشکل چاقی نخواهید شد و می توانید به سرعت وزن کم کنید. امروزه بسیاری از مردم در سراسر جهان با مشکل چاقی روبرو هستند. راه های سریعی برای کاهش وزن وجود دارد. می توانید در یک هفته 7 کیلو وزن کم کنید و از درمان خانگی چاقی استفاده کنید.

کاهش وزن 7 کیلوگرم در یک هفته

کاهش وزن برای بسیاری از مردان و زنان در هر سنی کار دشواری به نظر می رسد. کاهش 7 پوند در یک هفته عالی است و می تواند در طول زمان تفاوت چشمگیری ایجاد کند. با استفاده از تکنیک های زیر می توانید در یک هفته 7 کیلوگرم وزن کم کنید.


درمان چاقی در خانه - کاهش وزن 7 کیلوگرم در یک هفته

اگر آب بخورم چاق می شوم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می گویند اگر آب بنوشم چاق می شوم، در این قسمت به شما کمک می کنیم تا بدانید برای کاهش وزن چه چیزهایی را با آب نخورید. نوشیدن آب می تواند باعث چربی سوزی شود، جالب است بدانید که مصرف آب برای متابولیسم و ​​فرآیند چربی سوزی ضروری است.

بیشتر بخوانید  همه چیز در مورد قرص ضد افسردگی سیتالوپرام (Citalopram)

البته به شرطی که از مصرف غذاهای پرچرب، تنقلات شیرین، انواع شیرینی، شکلات و … خودداری کنید. شما باید روغن های جامد و مایع را با چربی های سالم مانند روغن زیتون، دانه انگور و روغن کنجد جایگزین کنید و تغذیه سالم را به یک عادت در زندگی روزمره خود تبدیل کنید.

اگر اضافه وزن شما بسیار جدی است و به راه حلی فوری برای کاهش وزن سریع نیاز دارید، می توانید از روش های درمان چاقی مانند اسلیو معده استفاده کنید.


درمان چاقی در خانه - کاهش وزن 7 کیلوگرم در یک هفته

برنامه غذایی برای درمان چاقی در خانه

برای درمان چاقی در خانه با این برنامه غذایی می توانید در یک هفته 7 پوند وزن کم کنید. در این قسمت قصد داریم شما را با برنامه غذایی «جنرال موتورز» آشنا کنیم. این رژیم را فقط می توان برای دو هفته ادامه داد، لطفا توجه داشته باشید که رژیم GM نباید بیش از دو هفته استفاده شود.

پس از دو هفته رژیم لازم است یک هفته استراحت کرده و سپس دوباره رژیم را شروع کنید. البته توجه داشته باشید که در هفته استراحت نباید غذاهای پرکالری مصرف کنید.

برنامه رژیم غذایی جنرال موتورز – درمان خانگی چاقی

در اجرای برنامه تغذیه جنرال موتورز، مبنای درمان خانگی چاقی، مصرف غذاهای گیاهی، سبزیجات و میوه های سالم است. با این رژیم به سرعت لاغر می شوید، پوستی صاف خواهید داشت و روحیه تان بسیار شادتر می شود. جالب است بدانید که با رعایت این رژیم سموم از بدن شما خارج می شود و احساس سرزندگی و شادابی وصف ناپذیری خواهید داشت. کاهش وزن با این درمان خانگی برای چاقی بسیار ساده و چشمگیر است.

بیشتر بخوانید  اطلاعات دارویی گادوپنتتات دیمگلومین

اولین روز:

در روز اول رژیم فقط آب مصرف کنید و از خوردن سایر غذاها خودداری کنید. 8 تا 12 لیوان آب در طول روز بنوشید. همچنین می توانید آب میوه مصرف کنید یا میوه های تازه بخورید میوه هایی مانند هندوانه، سیب، خربزه و انار مجاز هستند اما موز نباید مصرف شود.

روزی دیگر

در روز دوم رژیم خانگی برای درمان چاقی می توانید سبزیجات پخته یا خام مصرف کنید. اما از افزودن روغن به این سبزیجات خودداری کنید، مثلاً نارگیل را از سبزیجات نخورید. می توانید سالاد را بخورید اما سس روی آن نریزید، محتویات سالاد ممکن است شامل کاهو، کلم بروکلی، هویج، خیار و غیره باشد. به جای سس، از آب لیموی تازه یا سرکه سیب و سرکه بالزامیک استفاده کنید.


درمان چاقی در خانه - کاهش وزن 7 کیلوگرم در یک هفته

روز سوم

در روز سوم رژیم برای درمان چاقی در خانه، می توانید از انواع میوه ها و سبزیجات به جز سیب زمینی که حاوی نشاسته است استفاده کنید. می توانید 8 تا 10 لیوان آب بنوشید، سبزیجات را به شکل سوپ بپزید و بخورید و از سبزیجات مختلف سالاد درست کنید.

روز چهارم

در روز چهارم رژیم غذایی جنرال موتورز برای درمان خانگی چاقی، می توانید 8 تا 10 عدد موز با سه لیوان شیر بخورید. 8 تا 12 لیوان آب بنوشید. این مقدار شیر موز را برای مصرف در روز و شب تقسیم کنید.

روز پنجم

در روز پنجم رژیم غذایی خانگی برای درمان چاقی می توانید یک فنجان برنج بدون روغن و 250 گرم گوشت سفید یا قرمز بدون چربی میل کنید. می توانید سبزیجات و میوه ها بخورید. نوشیدن آب را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید  مکانیسم اثر و فواید تئوفیلین

روز ششم

در این روز کودک می تواند برای ناهار یک فنجان برنج بخورد. سبزیجات خام یا پخته بخورید و 8 تا 12 لیوان آب بنوشید. همچنین خوردن 250 گرم گوشت سفید یا قرمز مجاز است.

روز هفتم

در روز هفتم رژیم خانگی برای درمان چاقی، کاهش وزن قابل توجهی را شاهد خواهید بود. می توانید همان برنامه غذایی را در روز ششم تکرار کنید. نوشیدن چای سبز و قهوه برای چربی سوزی مفید است، اگر روزی 45 دقیقه پیاده روی کنید وزن بیشتری کم می کنید.

درمان چاقی با دکتر موسوی نائینی

دکتر موسوی نائینی از تهران یکی از متخصصان جراحی چاقی در تهران است که در انجام عمل هایی مانند اسلیو معده و بای پس معده تخصص دارد. دکتر سید مرتضی موسوی نائینی به شماره نظام پزشکی 34429 جراحی چاقی لاپاراسکوپی را در بیمارستان های خاتم انبیا، بقیه الله، نیکان انجام می دهد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *