مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبرخوش برای معمان/ اجرای رتبه بندی تا پایان سال

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز : علیرضا منادی سفیدان در بازدید از شبکه آموزشی برنامه ایران تایم در خصوص رتبه بندی معلمان گفت: با تلاش مجلس و رایزنی های صورت گرفته در دولت قبل لایحه رتبه بندی پیشنهاد و تصویب شد که تا سه روز آینده نهایی باشد

منادی سفیدان با تاکید بر اینکه مجلس نسبت به آموزش و پرورش بسیار حساس است، گفت: برای ما سند تحول اساسی و اعمال آن در نظام آموزشی مهم است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای قانون رتبه بندی 25 هزار میلیارد تن وام به بودجه اضافه شد، افزود: تلاش داریم در بودجه 1401 این رقم را به 30 هزار میلیارد تن برسانیم.

رئیس کمیسیون آموزشی-پژوهشی مجلس شورای اسلامی گفت: با تأسیس «سازمان ملی آموزش کودکان» موفق شدیم دانش‌آموزان صفر تا ۶ سال را به آموزش و پرورش بازگردانیم.

منادی سفیدان ادامه داد: متاسفانه با شیوع تاج بسیاری از دانش آموزان به ویژه در مناطق فقیرنشین ادامه تحصیل ندادند و هم اکنون حدود 17 درصد دانش آموزان دبیرستانی و 30 درصد دانش آموزان نیازمند توانمندسازی در برابر آسیب های اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در شرایط فعلی مشکلات زیادی دارد، افزود: برنامه های وزیر آموزش و پرورش برنامه های خوبی است که در مجلس ارائه می شود و در مجلس نیز یکی از مهم ترین نظارت های کمیسیون آموزش و تحقیقات نظارت است. برنامه دکتر نوری.

بیشتر بخوانید  سوالات امتحان نهایی تاریخ «۲ خرداد ۱۴۰۲» لو رفت + دانلود

رئیس کمیسیون آموزشی-پژوهشی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رتبه بندی معلمان از 31 شهریور 93 انجام می شود و تمامی معلمان باید تا پایان سال 1400 رتبه بندی شوند.

منادی سفیدان با تاکید بر “ساماندهی نیروی انسانی” گفت: در ماه های اخیر 17 هزار و 500 نفر از طریق آزمون آموزشی برای استخدام پذیرفته شده اند. در آزمون دوم نیز 12 هزار نفر دیگر وارد این دستگاه شدند: «در مجلس شورای اسلامی 7 نوع طرح ساماندهی حق التدریس و مربیان نهضت سوادآموزی داشتیم و امروز طرح دو نفره ای را در کمیسیون بررسی می کنیم.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ آموزشی نمی تواند چهره به چهره جایگزین آموزش و پرورش شود، گفت: معلمان به آموزش مجازی عادت نداشتند، ولیعهد ما را قادر به ایجاد «عدالت آموزشی» کرد. از طریق آموزش الکترونیکی».

وی گفت: حضور مدارس و دانشگاه‌ها با توجه به آمادگی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا امکان‌پذیر است و باید با امریکرون جدی بگیریم. با وجود مشکلات و چالش ها، مفتخریم که اعلام کنیم در حوزه دانش جزو چهاردهمین یا پانزدهمین کشور هستیم.

وی همچنین با اشاره به فعالیت موثر «مدرسه تلویزیون ایران» در دوران کرونا، تاکید کرد: در سال‌های آینده تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان افزایش می‌یابد و کشور با تحصیلات قوی در دنیا پیشتاز است. اما در بحث فرهنگ نیز باید به طور موثر حرکت کنیم.


بیشتر بخوانید  با ۵ ماده غذایی مفید برای سم زدایی بدن در فصل بهار آشنا شوید

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *