مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سوالات امتحان نهایی تاریخ «۲ خرداد ۱۴۰۲» لو رفت + دانلود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


امتحان نهایی تاریخ

برای همه دانش آموزانی که در رشته علوم انسانی ثبت نام کرده اند مهم است! تاریخ امتحان نهایی روز سه شنبه 2 خرداد 1402 تعیین شد. حتما این تاریخ را در تقویم خود علامت بزنید و بر اساس آن آماده شوید. برای همه در آزمون پیش رو موفق باشید!

در سال های گذشته سوالات امتحان نهایی درس تاریخ قبل از امتحان به طور اتفاقی لو می رفت. یک روز قبل از امتحان نهایی یک درس تاریخ در ایران بود و شایعاتی مبنی بر لو رفتن سوالات به گوش می رسید. دانش‌آموزان دیوانه‌وار سعی کردند به سؤالات لو رفته دست یابند، اما هیچ‌کس نمی‌دانست که آنها از کجا آمده‌اند.

همانطور که مشخص است، گروهی از دانشجویان وارد سیستم کامپیوتری دانشگاه شده و سوالات امتحانی را به سرقت برده اند. سپس آنها را با دوستان خود به اشتراک گذاشتند، آنها نیز به نوبه خود آنها را با دوستان خود به اشتراک گذاشتند تا اینکه تقریباً همه افراد کلاس به آنها دسترسی پیدا کردند.

روز بعد، وقتی دانش آموزان برای امتحان نهایی رسیدند، با تعجب متوجه شدند که سؤالات دقیقاً همان چیزی است که قبلاً دیده بودند. آنها امتحان را پس دادند، مطمئن بودند که با رنگارنگ قبول خواهند شد.

با این حال، آنها نمی دانستند که اقدام آنها عواقبی خواهد داشت. دانشگاه به زودی از نشت داده ها مطلع شد و تحقیقات را آغاز کرد. دانش آموزانی که سیستم را هک کرده بودند از مدرسه اخراج شدند و با پیگرد کیفری روبرو شدند.

سایر دانش آموزانی که از سوالات لو رفته استفاده کردند نیز با برخورد انضباطی روبرو شدند. نتایج آنها لغو شد و آنها ملزم به شرکت مجدد در آزمون تحت نظارت دقیق شدند.

بیشتر بخوانید  نکات کلیدی برای انتخاب مشاور پایان نامه

این اتفاق هم برای دانشگاه و هم برای کل ایران باعث شرمساری بزرگی شد. وی مسائل مربوط به امنیت سایبری و یکپارچگی تحصیلی در نظام آموزشی ایران را برجسته کرد.

در خاتمه، در حالی که ممکن است وسوسه انگیز باشد که تقلب کنیم یا از راه های میانبر برای پیشرفت در زندگی استفاده کنیم، مهم است که به یاد داشته باشیم که همیشه عواقبی برای اعمال ما وجود دارد. در این صورت گروهی از دانش آموزان این درس را به سختی یاد گرفتند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *