مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حمید استیلی فرهاد مجیدی را تغییر داد + جزئیات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


تشویق کننده: پس از استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری شب گذشته تیم فوتبال امید، حمید استیلی به عنوان سرمربی جدید تیم امید معرفی شد.

پس از استعفای فرهاد مجیدی از هدایت تیم ملی فوتبال ایران، روز گذشته (شنبه) جلسه ای در فدراسیون فوتبال برگزار و حمید استیلی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شد.

او سابقه مربیگری در تیم های پرسپولیس و راه آهن را دارد و پیش از این به عنوان سرمربی تیم ملی به همراه کرانچار و مجیدیجه فعالیت می کرد اما حالا قرار است به عنوان انتخاب کننده تیم ملی فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: استعفای فرهاد مجیدی آیا برانکو سرمربی جدید می شود؟

استایل باید در رقابت های مقدماتی بازی های المپیک 2020 توکیو که از 7 ژانویه تا 26 فوریه برگزار می شود، روی نیمکت تیم ملی امید بنشیند.

تیم ملی امید ایران در گروه سوم این رقابت ها با تیم های ازبکستان، کره جنوبی و چین همگروه است و تلاش بسیار زیادی برای شکستن جذابیت 44 ساله رفتن به بازی های المپیک دارد. شرکت در توکیو

استیل در حال حاضر در اتحادیه فوتبال است و باید به زودی با دستیارانش دیدار کند.

جداکننده خط

فرهاد مجیدی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران که پس از پایان لیگ هجدهم به عنوان سرمربی تیم ملی امیدا برای بازی‌های المپیک 2020 انتخاب شد، به نقل از مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد: پنجشنبه) در پست اینستاگرامی خود استعفا داد و از تیم امید جدا شد.

وی در این اطلاعیه نوشت: تیم المپیک به دلیل دخالت نادرست و غیرحرفه ای در کار سرمربی ایران را ترک می کند. من زمان زیادی را در تیم امید صرف کردم تا یک مشکل بزرگ را حل کنم اما در نهایت به ادامه این وضعیت ناجور به نفع تیم امید قبل از مسابقات و روش های مبتنی بر امید نامشخص و غیر استاندارد فکر نمی کنم. موقعیت های تیمی ، مطابق با اصول مربیگری من نبوده و نخواهد بود.

بیشتر بخوانید  ضرب المثل های عجیب حکمرانی از سراسر جهان

دلیل استعفای فرهاد مجیدی چه بود؟

دلیل اصلی این استعفا، اختلاف نظر مجیدی با کمیته فنی به خصوص حمید استیلی بود که مانع از حضور سرمربی اسپانیایی در این تیم شد و گفته می شد در نام ملی پوشان نیز دخالت می کردند.

وی در مدت حضور در تیم ملی امید در 4 بازی دوستانه از جمله 2 تساوی با تیم ملی بزرگسالان و نفت مسجد سلیمان هدایت این تیم را برعهده داشت و دو بار مغلوب تیم امید ازبکستان شد.

مجیدی در حالی استعفا داد که تیم ملی امیدا تا سه ماه دیگر باید در مسابقات مقدماتی المپیک تایلند به مصاف قدرتمندترین حریفان برود. تیم ملی امید ایران در گروه مرگ این مسابقات قرار دارد و با تیم های ملی ازبکستان، چین و کره جنوبی همگروه است و باید دید با سرمربی جدید چه نتیجه ای حاصل می شود.

گفته می شود حمید استیلی به عنوان منتخب تیم ملی امید انتخاب می شود، اما در صورت عدم تحقق این امر و قبول نکردن هدایت تیم امید، امید نمازی به عنوان منتخب بعدی جوزا منصوب می شود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *