مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزئیات جدید سرقت 162 ملی / گاوصندوق بانک سارقان مجهز به ابزار پیشرفته

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، به گفته یکی از اعضای هیئت مدیره بانک ملی، سارقان رئیس واحد دانشگاهی این بانک به ابزارهای پیشرفته مجهز شده و محتویات 162 صندوق را به سرقت برده اند.

مونسان یکی از اعضای هیئت مدیره بانک ملی درباره جزئیات جدید سرقت از شعبه دانشگاه بانک ملی اظهار داشت: از هزار گاوصندوق موجود در واحد دانشگاهی حدود 162 وجه به سرقت رفته است.

وی افزود: دیلم از 250 گاوصندوقی که در اختیار مشتریان بود، 162 صندوق را شکست و هر جعبه پر را تخلیه کرد.

مسئول بانک ملی با تایید پر بودن بسیاری از صندوق ها و تخلیه نشدن آن ها گفت: از روز گذشته این صندوق ها در خدمت ارتش، نیروی انتظامی و امنیتی بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که دزدان چگونه وارد شعبه شدند؟ وی با وجود اینکه در مکانی پر رفت و آمد است، گفت: این موضوع در حال بررسی است، دوربین های اطراف توسط پلیس رصد می شود.

مونسون گفت: سارقان با ابزار و امکانات پیشرفته وارد ساختمان شدند و متاسفانه این اتفاق افتاد.

وی تاکید کرد: امروز مالباختگان برای شناسایی اموال به بانک دعوت شدند. تعدادی از مالباختگان روز گذشته در جریان برخی از آنها قرار گرفتند که تا امروز نظر خود را نسبت به محتویات این صندوق ها اعلام کرده اند.

صورتجلسه از دیروز تشکیل شده و آثار باقی مانده از جنایت توسط نیروهای امنیتی و انتظامی مورد استفاده قرار گرفت.

وی در پاسخ به اینکه چگونه غرامت پرداخت خواهید کرد؟ وی گفت: با نظارت مراجع قضایی غرامت به تمامی آسیب دیدگان توسط بانک ملی پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید  راز کشف جسد مرد جوان پشت فرمان ۲۰۶ چه بود؟ / فرضیه قتل قوت گرفت -

وقتی از شما خواسته شد در بیانیه پلیس به کاستی های برخی افراد اشاره کنید، آیا خودتان به این کاستی ها رسیدید؟ وی بیان کرد: این یک بیانیه پلیس است، همه همکاران شعبه حضور دارند و هیچ کدام غایب نیستند. تحقیقات برای رفع هر گونه شکاف در سازمان در حال انجام است.

مونسون در مورد اینکه آیا جعبه ها آلارم ندارند؟ وی همچنین گفت: جعبه ها مجهز به سیستم های امنیتی هستند. اما به گفته کارشناسان، تیم سارقانی که وارد شعبه شده بودند آنقدر ماهر و کوشا بودند که توانستند سیستم ها را از کار بیاندازند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *