مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ثبت نام در تابستان 1400 کتاب امروز آغاز می شود – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران ، ثبت نام کتابفروشی ها در پروژه “تابستان کتاب 1400” امروز سه شنبه 29 تیرماه در سراسر کشور آغاز می شود. بنابراین کتابفروشی های سراسر کشور می توانند برای ثبت نام در این دوره از طرح های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها (طرح های فروش فصلی کتاب) به وب سایت tarh.ketab.ir مراجعه کنند.

کتابفروشی های شرکت کننده در طرح های قبلی یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها (طرح های فروش فصلی کتاب) برای شرکت در Summer Book 1400 نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است شرایط شرکت در پروژه را با مراجعه به پنل کاربری و خود اطلاعات ویرایش و کنترل.

هجدهمین دوره از طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها با افزایش 50 درصدی اعتبار همراه بود. بر این اساس ، سقف خرید مجاز برای هر خریدار که در طرح قبلی 200000 تن بود ، در “تابستان کتاب 1400” به 300000 تن افزایش می یابد.

خانه کتاب و ادبیات در ایران با حمایت معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و جهت گیری اسلامی تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی های سراسر کشور به طور مستقیم در اختیار خریداران کتاب برای تحریک کتاب قرار می دهد. پیشنهاد در بازار و مطالعه کتاب را تشویق کنید. در همین راستا ، کتابفروشی هایی که شرایط لازم را دارند می توانند پس از ثبت نام ، کتاب های خود را که مطابق با شرایط خاص مخاطبان است ، بفروشند.

هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها (برنامه های فروش فصلی کتاب) با عنوان “تابستان 1400 کتاب” از 9 تا 15 آگوست در کتابفروشی های عضو این طرح در سراسر کشور برگزار می شود. همچنین مطالبات کتابفروشی های عضو طرح Spring Book 1400 قبل از شروع طرح تابستان کتاب پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید  قیمت بعدی بیت‌کوین مشخص شد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *