مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تولد منشوری دختر علی دایی در لندن غوغا کرد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش در اخبار، اما عمو اسطوره فوتبال، فوتبال ایران است. اما عمو یکم فروردین 1348 در اردبیل به دنیا آمد. اما عمو او در سال ۱۳۹۱ با مونا فرخ آذری ازدواج کرد. دختر اما عمو او چندین سال است که در خارج از کشور زندگی می کند. مهمانی دختر علی دایی این روزها در لندن سر و صدای زیادی به پا کرد. دنیس دی در این ویدیو لحظات قبل و حین تولدش را به اشتراک گذاشت.

اما عمو

اما عمو

ماجرای ازدواج علی دایی

اما ازدواج عمویم در اول بهمن 1392 اتفاق افتاد و او به تبل جرگه پیوست. علی دایی در سال 1391 در مصاحبه ای با سایت تبایان گفت: همسرم یکی از دوستان صمیمی خانوادگی ماست، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و در تهران بزرگ شده است. او مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی دارد و دارای مدرک صنایع غذایی است، او هشت سال از من کوچکتر است.

علی دایی در خصوص انتخاب همسرش گفت: همسرم را به عنوان مادر انتخاب کردم. اما دای ادامه می دهد: همسرم اولین فرزند خانواده است.

نکته جالب در مورد ازدواج عموها مهریه همسران آنهاست. از آنجایی که خانواده همسرم دارای اعتقادات قوی اسلامی هستند، مهریه آنها مانند مهریه حضرت فاطمه (س) آب است. خیلی ها فکر می کردند مهریه همسرم به قول این تازه واردها خیلی سکه است! نزد ما مهریه ضامن خوشبختی نیست بلکه صداقت و حسن نیت اساس زندگی مشترک است. .

اولین فرزند علی دایی در سال 1386 به دنیا آمد، دختری به نام نورا که علی دایی او را بسیار دوست دارد و می گوید: می خواهم نورا به همه چیز برسد.

بیشتر بخوانید  گل اول ایران به کره جنوبی امروز

اما عمو

اما عمو

شکایت علی دایی از دنیز

چندی پیش سایت های خبری بدون نام بردن از علی دایی نوشتند: این مربی معروف از همسر سابقش خواسته حضانت دخترش را به عهده بگیرد و حتی اگر این ماجرا در مطبوعات و رسانه ها منتشر شود و آبروی او را تهدید کند، پیام داد. به همین دلیل بهتر است همه چیز را با آرامش حل کنید.

البته طبق اخبار به دست آمده از منابع موثق، همسر سابق این مربی معروف نیز پیام داده است که بروند و شکایت کنند. چون نمی گذارد دخترش با این مربی و شوهر سابق زندگی کند.

اما عمو

اما عمو

آغاز فوتبال علی دایی در ایران

اما دایی زندگی فوتبالی خود را با بازی در تیم زادگاهش استقلال اردبیل آغاز کرد. پس از استقلال اردبیل به تهران رفت و پس از یک فصل بازی در تیم تاکسی باشگاه تهران به تیم بانک تجارت پیوست.

وی در چهار سال همکاری با باشگاه بانک تجارت 75 بازی انجام داد و بیش از 40 گل برای این تیم به ثمر رساند. باشگاه بعدی که طرفداران زیادی دارد پرسپولیس است. از سال 1352 تا 1353 علی دایی به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست و افتخارات زیادی در این باشگاه کسب کرد.

ادامه زندگی فوتبالی علی دایی پس از خروج از کشور

این بازیکن افسانه ای پس از نمایشی درخشان در لیگ آسیا به السد قطر پیوست. وی حدود یک سال در این باشگاه فعالیت کرد و در سال ۱۳۷۶ به همراه دوست و همبازی سابقش کریم باقری به تیم بفیلد ارمنستان پیوست و از طریق این تیم فعالیت خود را در مسابقات اروپایی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید  تنظیم شبکه فراتر | نصب شبکه فراتر

دایی پس از یک فصل بازی در این تیم باشگاهی آلمانی تصمیم گرفت آرمینیا بیله فلد را ترک کند و به تیم محبوب بایرن مونیخ بپیوندد. پس از مدتی بازی در بایرن مونیخ، دای به دیگر باشگاه آلمانی هرتا پیوست. او در این تیم اولین گل خود در لیگ باشگاه های اروپا را مقابل چلسی به ثمر رساند. اما دایی اولین بازیکن آسیایی بود که وارد این مسابقات شد. باشگاه اروپایی بعدی او سن سیرو بود و این تیم نیز موفق شد به میلان معروف گلزنی کند.

اما عمو

اما عمو

اما شغل دیگر دایی است

علی دایی مثل همیشه اول است. او همیشه در فوتبال پیشرو بوده و در تجارت ویژگی «اولین» بودن را دارد. از آنجایی که او به صورت حرفه ای درآمد داشت، عمویش به وصیت پدرش عمل کرد و پول را سرمایه گذاری کرد. خود دایی بارها در مصاحبه هایش گفته بود: حتی زمانی که در بایرن مونیخ بازی می کردم، پولم را به پدرم می دادم، او روی من سرمایه گذاری می کرد و الان نتیجه اش را دیدم.

فروشگاه علی دایی در میدان منیریه تهران خاطره آن سال هاست. این فروشگاه به تدریج به یکی از معدود نمایندگان معتبر برند دای تبدیل شد. وقتی می گویند فوتبال دهمین کار علی دایی است، درست است. خرید و فروش مرسدس بنز و بی ام و تولید پوشاک اسپرت و افتتاح مغازه در نقاط مختلف تهران و … مشاغل متنوعی از جناب گل جهان می باشد. شهریار فوتبال ایران سال گذشته نمایندگی آدیداس و نایک را در تهران افتتاح کرد تا این دو برند معروف را در پایتخت ایران در انحصار خود درآورد. بدون شک دایی به مشاغل دیگری مشغول است و شرکای تجاری زیادی در جاهای مختلف دارد، بنابراین این معاملات او کمتر رسانه ای شده است.

بیشتر بخوانید  استعفای علی‌نژاد از معاونت قهرمانی وزارت ورزش

<п>پست تولد دختر علی دایی منشوری در لندن غوغایی به پا کرد اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *