مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تنظیم شبکه فراتر | نصب شبکه فراتر

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


نحوه اتصال Filmo به تلویزیون

تنظیم شبکه در خارج | نصب شبکه پشت شبکه Search for Beyond و تنظیمات شبکه Beyond و شبکه Beyond در تلویزیون و تلویزیون نحوه دریافت شبکه 4k در زیر.

برای دریافت تنظیمات شبکه در خارج از | نصب شبکه پشت مرور آفلاین که قبلا با نام شبکه 4K به عنوان یک شبکه تلویزیونی ایرانی شناخته می شد.

این روزها با پخش 4K جام جهانی 2022 قطر در ایران همه به دنبال نحوه دریافت شبکه فرات هستند.

شبکه بعدی با فناوری های رنگی VCG و HDR-HLG و با نرخ فریم 50 هرتز راه اندازی شده و از فشرده سازی اصلی HEVC 10 بیتی پشتیبانی می کند.

تصاویر شبکه 4K با رزولوشن UHD یا 2160*3840 پخش می شوند، در این رزولوشن حدود 8 میلیون و 300 هزار پیکسل وجود دارد که از وضوح 1080 با 2 میلیون پیکسل بهتر است.

شبکه 4K برنامه های متنوعی از جمله فیلم، مستند، انیمیشن، کلیپ و مسابقات ورزشی را با کیفیت 4K پخش می کند، همچنین این شبکه از عملکرد HbbTV که یک سرویس متداول در بین شبکه های تلویزیونی در دنیاست، پشتیبانی می کند و این امکان وجود دارد که دریافت اطلاعات بیشتر، اخبار، ارائه تصاویر و فیلم ها و همچنین خرید اقلام مربوط به برنامه در حال پخش.

شبکه فرتار مانند هر شبکه دیگری با اسکن بین کانال ها پیدا می شود و معمولا در کانال های آخرین جستجوی شما (مثلا کانال 50) قرار می گیرد، البته تلویزیون باید بتواند کانال 4K را دریافت کند. همچنین شبکه 4K در جستجوی کانال در شهرهای مختلف مطابق جدول زیر دریافت می شود، این شبکه در جستجوی کانال UHF نامیده می شود.

بیشتر بخوانید  ویدیو قمه کشی و درگیری خونین در بازی فوتبال استانی که منجر به کور شدن یک نفر شد -

ما را دنبال کنید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *