مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تغییر روش اعطای مدال به مدال آوران المپیک در سال 2020 – اخبار ورزشی – اخبار ورزشی تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیمInside The Games که شامل رویدادهای المپیک 2020 توکیو است ، درباره وضعیت مدال آوران نوشت: “به عنوان بخشی از انتقام از ویروس کووید ، فقط اعضای کاملاً واکسینه شده کمیته بین المللی المپیک می توانند در المپیک 2020 مدال کسب کنند.” به توکیو

توماس باخ ، رئیس کمیته بین المللی المپیک ، این را قبل از دیدار امروز (پنجشنبه) با فرماندار توکیو اعلام کرد. دیروز ، باخ گفت که ورزشکاران برای کاهش خطر شیوع ویروس کرونا ، خود مدال می آویزند. رئیس کمیته بین المللی المپیک همچنین گفت که وی به طور کامل واکسینه شده و هر روز آزمایش تاج گذاری انجام داده است.

مدال آوران ، معمولاً اعضای کمیته بین المللی المپیک یا سایر میهمانان ، باید دستکش ضدعفونی کنند. یک عضو IOC و یک نماینده فدراسیون در هر مسابقه شرکت می کنند و ورزشکاران در مراسم اهدای جایزه روی سکوهای خود باقی می مانند.

ملاقات باخ و یوریکو کویکه در حالی صورت گرفت که امروز 1،308 نمونه جدید ویروس کرونا در توکیو شناسایی شد. بیشترین تعداد بیماران در روز در شهر میزبان بازی های المپیک و پارالمپیک در شش ماه گذشته. بسیاری از تیم ها در بدو ورود آزمون های مثبت را پشت سر گذاشته اند.

در این جلسه ، باخ المپیک توکیو را به عنوان رویدادی با بیشترین محدودیت ها و اقدامات احتیاطی تاکنون توصیف کرد و گفت کمیته بین المللی المپیک می کوشد از هرگونه خطری برای مردم توکیو و ژاپن جلوگیری کند. وی افزود: این مسابقات بیشترین تماشاگر را نسبت به بازی های المپیک قبلی دارد و یک دوره استثنایی برای توکیو و ژاپن است. میلیاردها نفر در سراسر جهان تلویزیون تماشا می کنند و مردم توکیو و ژاپن را برای دستیابی به چنین دستاوردی در شرایط سخت اخیر تحسین می کنند.

بیشتر بخوانید  واشنگتن: ما به دنبال راهی برای خاتمه درگیری 40 ساله در افغانستان هستیم

المپیک 2020 از 1 تا 17 آگوست 1400 در توکیو برگزار می شود.

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *