مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هشدار نارنجی از تگرگ ، رعد و برق و جاری شدن سیل در برخی از مناطق کشور

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش پنجشنبه شب ایرنا ، سازمان هواشناسی برای برخی استانها هشدار سطح نارنجی صادر کرد که با افزایش ابرهای همرفت باران های موسمی را شدت ببخشد. بارندگی ها امروز آغاز شده و تا روز یکشنبه ادامه دارد.

خطرات ناشی از این باران های سیل آسا شامل رعد و برق همراه با وزش باد شدید ، طوفان های گرد و غبار ، احتمال تگرگ و رواناب در کانال ها ، طغیان معابر ، صاعقه ، افزایش ناگهانی سطح آب فصلی رودخانه ها و بسته شدن موقت جاده ها است. تخریب سازه های موقت.

این هشدار روز پنجشنبه برای نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان ، هرمزگان ، کرمان ، فارس جنوبی ، گلستان ، آذربایجان شمال غربی ، روز جمعه برای نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان ، هرمزگان ، کرمان ، فارس جنوبی ، گلستان ، ارتفاعات در استان های مازندران ، البرز ، گیلان ، روز شنبه برای کرمان ، شرق و جنوب فارس ، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان ، هرمزگان و روز یکشنبه برای کرمان ، فارس ، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان ، کهگیلویه و بویراحمد ، شمال صادر شد. و ارتفاعات شرقی هرمزگان.
سازمان هواشناسی به شهروندان گفت از حرکت و توقف در رودخانه ها و کانال ها خودداری کنند. دستگاه های اجرایی باید آمادگی مقابله با خطرات احتمالی را داشته باشند. سازه های موقت را تقویت کرده و از کوهنوردی و چرا در مراتع و مسیرهای مرتفع پرهیز کنید.

بیشتر بخوانید  فروش فوری خودرو کوییک S با قیمت کارخانه آغاز شد+ جدول
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *