مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تصمیم جدید دولت برای یارانه های جدید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نوح، معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه وفور کالا باید به گونه ای باشد که اقلام و کالاهای اساسی به راحتی در دسترس مردم باشد، گفت: وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت، تهیه و توزیع کالا. . علاوه بر فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های خرده فروشی و شهری را با جدیت در دستور کار خود قرار دهند تا مردم دغدغه ای برای رفع نیاز خود نداشته باشند.

محمد مخبر ظهر امروز (شنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار به تشدید نظارت ها و بازرسی ها بر بازار اشاره کرد و گفت: نظارت ها باید به صورت ملموس انجام شود تا حضور دولت در بازار احساس شود و مردم نظارت بر بازار را تضمین کنند.

معاون اول رئیس جمهور افزود: تقویت سیستم مسئولیت 124 وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز گام مهمی در راستای ایجاد آرامش در جامعه برای مقابله هرچه سریعتر با گرانی ها و تخلفات بازار است. “

وی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست تا بسترهای لازم را برای تقویت نظام متولی مردم از جمله سامانه هدفمندی یارانه ها، وزارت تعاون و تعزیرات فراهم کند و هر چه سریعتر ضعف ها و مشکلات موجود برطرف شود. . .

معاون اول رئیس جمهور افزود: باید تدابیری اندیشید تا به درخواست متقاضیان دریافت یارانه مالی هرچه سریعتر پاسخ داده شود تا زمان انتظار برای دریافت یارانه مردم تا حد امکان کاهش یابد.

مخبر بر تداوم اطلاع رسانی دقیق و شفاف به شهروندان در خصوص طرح مردمی سازی یارانه ها تاکید کرد و از همکاری خوب شهروندان با دولت در اجرای این طرح بزرگ تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید  آیا می توانید حیوان پنهان شده را پیدا کنید؟ نابغه ها جواب بدهند! + جواب

در این جلسه رئیس ستاد کل، وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و رهبری اسلامی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، دادگستری، امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان صدا و سیما، سخنگوی دولت و استاندار تهران نیز حضور داشتند، گزارشی از آخرین خرید کالاهای اساسی و توزیع مرغ، تخم مرغ و روغن. در فروشگاه.

در این جلسه تصمیمات لازم برای وفور اجناس در خرده فروشی ها و مغازه های شهرک های استان های مختلف کشور اتخاذ شد و مقرر شد نظارت و بازرسی برای مقابله با فروش مجدد در سطح بازار تقویت شود.

پس از این جلسه پس از ارائه گزارش افزایش غیرمعمول قیمت یکی از تاکسی های اینترنتی، مقرر شد سازمان تعزیرات – اصلاح و تربیت این موضوع را بررسی و به تخلفات صورت گرفته به طور جدی رسیدگی کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *