مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فوری/ یارانه 45 تومانی و معیشتی برای همیشه حذف شدند – ایران چطور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


www.refahi.ir ثبت نام یارانه

آیا هر ماه یارانه جدید پرداخت می شود؟ یارانه پولی اردیبهشت 1401 چه زمانی پرداخت شود؟ سرانه یارانه جدید چقدر است؟ یارانه مادام العمر در اردیبهشت 1401؟ یارانه 45 تومانی اردیبهشت ماه واریز می شود

رئیس جمهور شب گذشته از پرداخت یارانه جدید به مردم خبر داد. بر این اساس قرار است برای هر نفر یک تا سه دهک 400 هزار تومان و برای چهار تا نه دهک برای هر نفر 300 هزار تومان پرداخت شود. با این خبر سوال مهمی که برای مردم پیش آمد این بود که چقدر پول و وسیله معیشتی وجود خواهد داشت؟ آیا این یارانه ها حذف یا تفکیک می شود؟

دو خبر مهم/ یارانه و معیشت 45 هزار تومانی برای همیشه حذف شد یارانه…
گزارش های اقتصادی آنلاین سازمان هدفمندی یارانه ها نشان می دهد که یارانه نقدی و یارانه معیشتی با یارانه شب گذشته تلفیق شده و تمامی این یارانه ها یکجا در قالب یارانه جدید دیشب پرداخت شده است.

سوال دوم بعد از دو ماه است. سوال مردم این بود که آیا یارانه مالی و موجودی بعد از دو ماه برمی گردد یا خیر؟ سازمان هدف در پاسخ به این سوال که دیگر یارانه ای به نام نقدی و یارانه مادام العمر نخواهیم داشت، بلکه یارانه به صورت کاربرگ الکترونیکی پرداخت می شود.

اطلاعات جدید از برداشت یارانه جدید
از این به بعد یارانه جدید در کدام روز از ماه واریز می شود؟ یارانه جدید 400-300 هزار تومانی چه زمانی برداشت می شود؟ اینها سوالات رایج اکثر افرادی است که از شب گذشته پیامک هایی در مورد یارانه های جدید دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید  آیا از طریق واحد صنفی با درآمد مشمول مالیات کمتر از یک میلیارد ریال درآمدی داشته اید؟

اطلاعات به دست آمده از سازمان هدفمندی یارانه ها حاکی از آن است که آخرین مهلت پرداخت یارانه جدید تا 20 اردیبهشت ماه نیست. همچنین زمان پرداخت یارانه ها هنوز مشخص نیست.

اخبار تجاری زیر حاکی از آن است که یک مقام ارشد دولتی می تواند امشب یا فردا شب برای توضیحات بیشتر و گفتگوهای عمومی در تلویزیون حاضر شود. مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه می تواند مسئول این امر باشد.

گفتنی است شب گذشته اولین یارانه جدید 400 هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد اما این یارانه قابل برداشت نبود. عده ای امروز مرحله دوم یارانه جدید را از طریق پیامک دریافت کردند. با این حساب دو یارانه نقدی جدید به حساب سرپرستان خانوار است که هیچ کدام قابل افزایش نیست.

تاکنون هیچ یک از نهادهای ذی صلاح توضیحی درباره عدم برداشت یارانه ها نداده اند. در اولین پیامکی که مردم دریافت کردند اعلام شد که تا زمان اعلام بانک مرکزی امکان برداشت یارانه وجود ندارد. اما در پیامک واریز دیگری گفته شده است که برداشت یارانه به دستور سازمان برنامه در انتظار است.

بانک مرکزی در گفت و گو با تجارت نیوز گفت: مسئولیت تصمیم گیری در خصوص زمان هزینه کرد یارانه جدید بر عهده سازمان هدفمندی یارانه ها است و بانک مرکزی در این زمینه مسئولیتی ندارد.

حالا شنیده ها حاکی از آن است که احتمالا امشب رئیس سازمان برنامه و بودجه برای توضیح درباره یارانه ها و شاید چه زمانی در تلویزیون حضور پیدا کند.

بر این اساس احتمالا طی چند روز آینده یارانه جدید 300 و 400 هزار تومانی پولی برداشت خواهد شد که به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

بیشتر بخوانید  قیمت لیر ترکیه به تومان امروز چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰

انتظار برای لغو یارانه های جدید طولانی نخواهد بود. دولت در حال بررسی و نهایی کردن جوانب این موضوع است. یارانه های جدید به محض قانع شدن دولت در دسترس خواهد بود و احتمالاً ماه آینده نیز در همین تاریخ خواهد بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *