مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تجاوز فرماندهان به زنان نظامی در این کشور غوغا کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: خبرگزاری فلسطینی «سما» امروز (سه شنبه) نوشت: بر اساس گزارش دفتر نظارت و بازرسی رژیم صهیونیستی که حمایت از سربازان در حال خدمت را بررسی کرده و دیروز (دوشنبه) منتشر شد، 22 درصد از سربازان زن در این کشور مشغول به کار هستند. پلیس، 27 درصد از سربازان زن که در نیروهای امنیتی خدمت می کنند و 38 درصد از سربازان زن که در ارتش خدمت می کنند، در طول خدمت خود مورد آزار جنسی قرار گرفته اند.

این گزارش نشان داد که از هر چهار سرباز زن وظیفه یک نفر یک بار یا چند بار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است و این آمار بر اساس پاسخ 161 نفر از 644 سرباز زن فعال است که به پرسشنامه نظارت و بازرسی پاسخ داده اند. دفتر دادند، دریافت شد.

بر این اساس، جمعیت سربازان زن که در اداره زندان‌های رژیم اسرائیل مشغول به کار هستند، حدود 38 درصد بیشتر از سایرین در معرض تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند.

در گزارش مذکور آمده است که حدود 70 درصد از تجاوزات جنسی و آزار و اذیت سربازان زن توسط سربازان یا فرماندهانی انجام شده است که در خدمت دائم بوده اند. بر این اساس، 52 درصد از این سربازان زن (144 نفر) توسط سربازان یا فرماندهانی که در خدمت دائمی بودند مورد آزار جنسی قرار گرفتند و 19 درصد اعلام کردند که به طور مستقیم یا غیرمستقیم مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید  آسیب ناشناخته آلودگی هوا به کودکان

همچنین مشخص شد که کمتر از نیمی از سربازان وظیفه در نیروی انتظامی، سابک و سرویس های امنیتی (96 نفر از 209 سرباز وظیفه زن یعنی حدود 46 درصد) در پرسشنامه گزارش داده اند که در حین خدمت مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند.

در گزارش دفتر نظارت و بازرسی رژیم اسرائیل نیز آمده است که حدود 33 درصد از سربازان ارتش اسرائیل گفته اند که از زمان پیوستن به ارتش، یک یا چند بار مورد آزار جنسی قرار گرفته اند.

این گزارش نشان می‌دهد که ارتش اسرائیل نظرسنجی‌های خود را برای عموم منتشر نمی‌کند و نتایج را به کمیته کنست (پارلمان) در مورد پیشرفت زنان و برابری جنسیتی ارائه نمی‌کند.

ماتانیاهو انگلمن، بازرس رژیم صهیونیستی با اشاره به مجموعه ای از نظرسنجی های پلیس در سال های 2016، 2018 و 2021 گفت: در آن از سربازان زن در حال انجام وظیفه پرسیده شد که آیا در یک سال گذشته با آزار و اذیت جنسی مواجه شده اند یا خیر. همچنین دریافت که گزارش آزار جنسی، به ویژه در میان زنان، توسط افسران وظیفه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

در همین حال، 6.44 درصد از افسران پلیس زن اسرائیلی در سال 2021 از سوی یک افسر پلیس مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند.

انگلمن گفت: سربازان زن قربانی – که توسط سربازان مرد فعال یا افسران مرد وظیفه آزار جنسی مورد آزار جنسی قرار گرفتند، مورد آزار جنسی قرار گرفتند.

وی افزود: نباید نسبت به اینکه 70 درصد شکایات سربازان زن به درستی رسیدگی نشد و در دستور کار قرار نگرفت چرا که روند آزار و اذیت جنسی علیه آنها در حال پیگیری است نباید بی تفاوت بود. عدم حمایت از آنها در سطح مقامات و فرماندهان.

بیشتر بخوانید  با تکنیک های امروزی که از Butter آمده است آشنا شوید (برنده شوید ، دریافت کنید)


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *