مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آسیب ناشناخته آلودگی هوا به کودکان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که کودکان در منطقه ای که زندگی می کنند سطح بالایی از آلودگی هوا دارند ، مهارت های ضعیف تری در هجی ، خواندن و ریاضیات دارند.

به گفته محققان در این مطالعه ، این کودکان ممکن است کنترل مهاری در پایان کودکی ضعیف و مهارت های تحصیلی ضعیفی داشته باشند. مشکل کنترل مهاری در اواخر کودکی به عنوان مقدمه ای برای سایر مشکلات مربوط به آلودگی هوا شناخته می شود.

محققان زنان باردار از سه منطقه را مورد مطالعه قرار دادند نیویورک انتخاب و قرار گرفتن در معرض PAH میزان سرطان زای مضر را اندازه گیری می کند. حدود 10 سال بعد ، آنها عملکرد آموزشی فرزندان مادران خود را در مدرسه ارزیابی کردند و دریافتند که قرار گرفتن در معرض زیاد با سطح مهارت ضعیف تری ارتباط دارد.

متخصصان می گویند قرار گرفتن در معرض این آلودگی همچنین می تواند رشد جنین در رحم را مختل کند. جولی هربستمن ، مدیر مرکز بهداشت کودک در دانشگاه کلمبیا گفت: “این مطالعه اثرات مضر سلامتی ناشی از قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا قبل از تولد را بررسی می کند.” حالت خوبه این نشان می دهد؛ کاهش سطح آلودگی هوا می تواند از این نتایج جلوگیری کند و منجر به پیشرفت تحصیلی کودکان شود.

این مطالعه توسط محققان مرکز بهداشت محیط کودکان کلمبیا (CCCEH) در کالج بهداشت عمومی دانشگاه کلمبیا و مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا در اروینگ انجام شده است.

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید  قهرمان ایتالیا تکه پاره شد / ستاره دیگر اینترمیلان در راه لندن
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *