مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیوگرافی الهیار سایادمنش جوانترین گلزن تیم ملی فوتبال ایران

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بیوگرافی الهیارا سعیدمنشا بازیکن فوتبال + زندگی شخصی


جوجه تیغی (زادهٔ ۸ تیر ۱۳۸۰ در آمل) یک فوتبالیست ایرانی است که در حال حاضر در پست مهاجم برای استانبول اسپور ترکیه بازی می کند. الهیار سایادمنش جوان ترین گلزن تیم ملی فوتبال ایران است که در اولین بازی ملی خود یک گل به ثمر رساند.

کودکی الهیارا سجادمانش

الهیار سعیدمنش پسری بود که در همه رشته های ورزشی بازی می کرد. رشته های کشتی، شنا، والیبال، دو و میدانی و فوتبال بود.

خانواده ورزشی الهیار سعیدمنش

الهیار سعیدمنش در شهرستان آمل استان مازندران و در خانواده ای ورزشکار به دنیا آمد. پدرش سعید سعید منش مدیر و مالک یک باشگاه کشتی است.

الهیار صیادمنش از کودکی ورزش کشتی را آغاز کرد اما در نهایت به فوتبال علاقه مند شد و برخلاف میل پدرش وارد فوتبال شد.

ازدواج با Alahjar Sajadmaneš

سجادمانش هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.


بیوگرافی الهجار سجادمانش - لژیونر و بازیکن ملی پوش

وضعیت بدنی و عملکرد الحاجار سجادمنش در زمین فوتبال

قد الهجار سجادمانش 1 متر و 78 متر است که ماده خوبی برای مهاجم است. دویدن، هل دادن به جلو و کادربندی از ویژگی های این مهاجم جوان است.

الحاجار سجادمنش بیش از همه، حتی بیشتر از گل هایی که در جام جهانی به ثمر رساند، دوید. دویدن در بالای خط حمله تیم جوانان. همچنین در روش بازی 1-3-2-4 می باشد. تنها و با تمام انرژی.

الهیار سعیدمنش وارد دنیای فوتبال شد

الهیار فوتبال را از سال 1389 در زادگاهش و در آکادمی فوتبال آرش آمل آغاز کرد و توانست با این تیم نایب قهرمان و آقای گل مسابقات زیر 10 سال داخلی کشور شود. الهیار سعیدمنش پس از دو سال فعالیت در آرش عامل به عضویت تیم «پدیده ساری» درآمد. درخشش الهیار سایادمنش در این دو تیم باعث شد تا عباس چمنیان او را به تیم ملی جوانان ایران دعوت کند. او در نهایت یکی از باشگاه های سایپا محسوب می شود.

بیشتر بخوانید  ده بهترین جوک و اس ام اس (ده بهترین جوک در 15 سپتامبر)

در نتیجه اولین تیم حرفه ای که الهیار صیاد منش در سال ۱۳۹۶ به آن پیوست باشگاه سایپا بود. او البته هرگز در این تیم بازی نکرد و با مدیران این تیم مشکل داشت به همین دلیل قرارداد خود را با آن تیم فسخ کرد و با قراردادی پنج ساله در سال 1397 از تهران به باشگاه استقلال پیوست.

اولین بازی الحاجار سجادمانش با استقلال مقابل پژکان تهران در هفته اول لیگ برتر برگزار شد که او یک گل زد اما مردود اعلام شد. الهیار سعیدمنش در خرداد 1388 از استقلال جدا شد و به فنرباغچه پیوست.


بیوگرافی الهجار سجادمانش + عکس و مشخصات همسرش

دعوت الهیار صیادمنش به تیم های خارجی

الهیار سایادمنش پس از جام جهانی 2017 مورد توجه چند باشگاه خارجی از جمله باشگاه های فوتبال گالاتاسرای و باشاک ترکیه قرار گرفت و حتی با تیم فوتبال گالاتاسرای به توافق رسید که به دلیل قوانین فوتبال ترکیه این توافق لغو شد.

استعداد برتر الهیار صیادمنشا

الهیار صیادمنش در پایان سال 2018 توسط مجله گاردین به عنوان یکی از 60 استعداد برتر فوتبال جهان انتخاب شد.

فعالیت های ملی الحاجار سجادمانش


فعالیت الهیار سایادمنش در تیم ملی جوانان

الحاجار سجادمانش فوتبالیست آملی با تکنیک خود مورد توجه عباس چمنیان قرار گرفت و به تیم ملی جوانان ایران دعوت شد.

الحاجار سجادمانش با گلی که در تاریخ 16 خرداد 1388 برای ایران در دیدار مقابل سوریه به ثمر رساند، عنوان جوانترین گلزن تیم ملی ایران را در سن 17 و 11 ماه و 7 روز به دست آورد. این رکورد پیش از این متعلق به سعید عزت اللهی 19 سال و 40 روزه بود که مقابل ترکمنستان یک گل به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید  حلقه لبخند..!! سری 77

فعالیت الهیار صیادمنش در تیم امید

الهیار سایادمنش سابقه حضور در تیم امید را دارد و در تاریخ 10 مهر 1396 توسط زلاتکو کرانچار به اردوی تیم ملی امید ایران دعوت شد.

الهیار سعیدمنش در تمرینات تیم امید حضور یافت و در مسابقات درون تیمی نیز شرکت کرد. اولین بازی رسمی الحاجار سجادمانش برای تیم ملی امید 8 آبان و بازی دوستانه مقابل عمان بود که با نتیجه 2-1 به سود ایران به پایان رسید. الحاجار سجادمانش سپس سه بازی دیگر برای تیم ملی امیدا برابر تاجیکستان، کویت و قطر در چهارجانبه قطر انجام داد.


الهیار صیادمنش اهل کجاست؟  - زندگی شخصی الهایارا سایادمنشا - بدن الهایارا سایادمنشا - عصر الهایارا سعیدمنشا

فعالیت الهیار سایادمنش در تیم ملی بزرگسالان

وی پس از انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، اولین لیست خود را از دعوت شدگان به تیم ملی در تاریخ 30 ژوئن 2009 اعلام کرد تا از آنها در دو بازی دوستانه مقابل سوریه و کره جنوبی استفاده کند که شامل الهیار نیز می شود. در این لیست 25 نفر هستند که برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان دعوت می شوند. الهیار صیادمنش اولین گل ملی خود را در یک بازی دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال سوریه در 15 خرداد 1377 به ثمر رساند.

محرومیت الهیار سجادمانش در استقلال

حضور الهیار سجادمانش در استقلال تهران اگرچه تجربه خوبی برای او بود اما مصدومیت و محرومیت را نیز به دنبال داشت و پس از مصدومیت در بازی با فولاد خوزستان چند هفته ای اجازه حضور در استقلال را نداشت. همچنین الهیار سایادمنش و سجاد آقایی پس از گلزنی استقلال مقابل ذوب آهن به دلیل شانس و اقبال به مدت یک ماه از پیگیری تیمشان محروم شدند که طبق اعلام کمیته اخلاق لیگ برتر اقدامی منشوری بود اما در نهایت به درخواست شفر و فاتی. ، مدیرعامل استقلال به دلیل دیدار حساس استقلال و السادا قطر در لیگ قهرمانان آسیا از سوی مهدی تاج مورد عفو قرار گرفت.

  • سوابق شخصی الحاجار سجادمانش
  • – گلزن اول دهه هشتاد لیگ برتر
  • – جوان ترین بازیکن تاریخ استقلال
  • – گلزن سوم زودهنگام باشگاه استقلال
  • جوان ترین بازیکن تاریخ دربی


جداکننده خط

بیوگرافی و زندگی خصوصی والیبالیست زهرا مغانی

بیوگرافی مهسه ملک مرزبان داستان طلاق و ازدواج مجدد او

بیوگرافی گیتی رئوفی همسر جمشید مشایی + علت فوت


بیشتر بخوانید  از تو چه پنهان .. !! سری سوم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *