مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بسته شدن محور کندوان و کیاسر به دلیل بارش برف و کولاک

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، یدالله جهانتاب با اعلام این خبر گفت: ساعت 16:30 امروز پنجشنبه 5 بهمن ماه با اطلاعیه پلیس راه کشور از کرج به مقصد، محور کندوان بر اثر ریزش بهمن در محدوده البرز مسدود شد. چالوس در این محور صورت نمی گیرد.

جهان تاب خاطرنشان کرد: مسیر ساری به کیاسر و بالعکس در محور کیاسر به دلیل بارش برف مسدود شده است و مسیرهای منتهی به سمنان به دلیل بدی جوی و لغزندگی جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی گفت: محورهای هراز و سوادکوه باز است و تردد در آنها برقرار است، بارش برف در محورهای کوهستانی ادامه دارد و سطح محورها لغزنده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در این توصیه خاطرنشان کرد: رانندگان خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و مواد غذایی، پتو، وسایل گرمایشی و سوخت به همراه داشته باشند.

جهان تاب تصریح کرد: رانندگان به فاصله طولی از خودروی جلویی توجه کرده و در گردنه ها توقف نکنند زیرا احتمال ریزش سنگ و بهمن محتمل است.

وی در پاسخ به اینکه محور کندوان چه زمانی بازگشایی می شود، گفت: تمام تلاش ها برای بازگشایی محور است و اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد فردا بازگشایی می شود.

رئیس پلیس راه استان مازندران درباره وضعیت محورهای فرعی نیز گفت: به دلیل بارش شدید برف تردد در محورهای بلده، هزار جریب نکا و کیاسر توصیه نمی شود.

جهانتاب افزود: از رانندگان نیز انتظار داریم از تردد غیرضروری در محورهای کوهستانی خودداری کنند. رانندگان باید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و توصیه های پلیس را رعایت کنند تا سلامت، ایمنی، آسایش و آرامش را برای خود و خانواده هایشان به ارمغان آورند.

بیشتر بخوانید  جزئیات تصادف فوتی در اتوبان آزادگان

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *