مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزئیات تصادف فوتی در اتوبان آزادگان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، معاون آموزش پلیس راهور پژوهتا جزئیات تصادف و فوت راننده خودرو پژو پارس در محور آزادگان را تشریح کرد.

سرهنگ علی هموخانی معاون پرورشی و فرهنگی پلیس راهور فاتب وزیر آموزش و پرورش از فوت راننده پژو پارس بر اثر برخورد شدید با پژو 206 و در نهایت با موانع و چراغ راهنمایی در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان خبر داد. . ساعت 32 دقیقه بامداد

معاون آموزش و حمل و نقل پلیس راهور فاتب در تشریح جزئیات خبر فوق گفت: در ساعت 0:32 یک دستگاه پژو پارس در حال حرکت شرق به غرب در محور آزادگان با یک دستگاه پژو 206 برخورد کرد که بر اثر این حادثه راننده مصدوم شد. سواری پژو پارسا بر اثر جراحات وارده در صحنه تصادف جان باخت.

وی گفت: بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور منطقه 26 فاتب در محل حاضر شد و ضمن ایمن سازی محل حادثه علل و عوامل این حادثه را بررسی و به این نتیجه رسید که علت تصادف راننده خودرو بوده است. ” پژو پارس توجهی به جلو ندارد.»

معاون حمل و نقل و فرهنگی پلیس راهور فاتب از رانندگان خواست در رانندگی جداگانه از تغییر مسیر ناگهانی خودداری کنند و همیشه و در همه حال به جلو توجه کافی و لازم را داشته باشند و از اقدامات و اقداماتی که باعث حواس پرتی می شود خودداری کنند. از رانندگی جداگانه دوستت دارم

بیشتر بخوانید  انتقاد ترامپ از احیای توافق هسته ای
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *