مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ببینید | دعوای ژاله صامتی با تماشاچیان در عصرجدید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: جواب دوستت دارم اعتراض تماشاگران پس از رای قرمز را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.دوستت دارم او در تهران به دنیا آمد. ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. ژاله صامتی از پدر و مادر ازنایی در تهران به دنیا آمد. دوستت دارم وی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر بود و فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم دت یعنی دختر به کارگردانی ابوالفضل جلیلی آغاز کرد. شد.

نام: ژاله

نام خانوادگی: صامتی

متولد: ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران

حرفه: بازیگر

سالهای فعالیت: از سال 1989

همسر: ایرج سنجری

فرزندان: دو دختر به نام های ایاس و نیاز

زندگی شخصی ژاله صامتی

ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران و فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر است.

این هنرمند یکی از بازیگران ساده و ناب دنیای هنر است و پدر و مادرش اصالتا اهل ازنا در استان لرستان هستند. از خانواده ژاله صامتی اطلاعات زیادی در دست نیست اما او تصویری از مادرش را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد.

دوستت دارم

عروسی ژاله صامتی

ژاله صامتی سال ها پیش با آقای ایرج سنجری ازدواج کرده بود.

ایرج سنجری فرزند علی اصغر سنجری (کارگردان) متولد 1339 بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، مدیر دوبلاژ و دوبلاژ است.

بیشتر بخوانید  اوراسیا رویو: دو حزب مهم ایالات متحده از خروج نیروها از افغانستان حمایت می کنند - اخبار آسیا و اقیانوسیه - اخبار بین المللی تسنیم

او کارگردان تحصیل کرده کانادایی است که قبل از انقلاب عضو گروه تئاتر ملی هنر بوده و تجربه بازی در چندین سریال قبل از انقلاب را دارد.

ایرج سنجری از ازدواج اول خود دارای یک دختر و یک پسر است که هر دو در کانادا زندگی می کنند. او و همسر دومش، خانم ژاله صامتی، دارای دو دختر به نام های ایاس (متولد دهه 1970) و نیاز (متولد 1980) هستند.

آقای سنجری تجربه بازی با همسرش ژاله صامتی در چندین نمایش، فیلم و سریال از جمله سریال های زیرزمینی، برف سرخ و تئاتر ایدام تو را فراموش کرده است.

این زوج هنری در فیلم «چهره حامل» به کارگردانی بهمن کامجار نیز به عنوان زوج مقابل هم بازی کردند.

ژاله صامتی بازیگری را در تئاتر، سینما و تلویزیون آغاز کرد

ژاله صامتی از کودکی عاشق بازیگری بود اما با ورود به دانشگاه در تئاتر دانشجویی شروع به کار کرد.

در سال 1372 با فیلم دت یا دختر جلوی دوربین رفت و بازی موفقش در این فیلم راه را برای انتخاب بعدی او هموار کرد و یک سال بعد به عنوان بازیگر نقش اول زن در فیلم دشت انتخاب شد. ارغوانی.

اولین تجربه بازیگری ژاله صامتی در تلویزیون در سال 1375 و سریال یحیی و گلابتون بود. او در سال 1378 در «آژانس دوستی» تجربه موفقی کسب کرد و در این فیلم با فردوز کاویانی، عسگر همت و حسین پناهی همبازی شد.

ژاله صامتی در سال 1380 پس از بازی در سریال «کارگاه خورشیدی و دستیارش» به مدت 15 سال در تلویزیون ظاهر نشد اما سرانجام در سال 1375 با سریال «نفس» به تلویزیون بازگشت.

بیشتر بخوانید  ورود مجدد سکه به کانال 15 میلیون تومان / آخرین قیمت سکه و طلا در بازار امروز

دوستت دارم

ژاله صامتی در دوره جدید

عصر جدید یک مسابقه استعدادیابی تلویزیونی به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی است که فصل اول و دوم آن پخش شده است و فصل سوم از 27 اسفند 1392 مصادف با نیمه شعبان پخش می شود.

داوری برنامه در فصل اول و دوم بر عهده امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی، نژادو رویا نونهالی بودند، اما در فصل سوم از فصل قبل فقط امین حیایی حضور داشتند و مجید اسماعیلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی. تازه وارد این رقابت هستند.

سکوت زیرزمینی

زیرزمین سریالی به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان است که دو فصل آن پخش شده است و فصل سوم این سریال در نوروز و رمضان 1401 از شبکه یک پخش می شود.

این مجموعه تلویزیونی طنز-تاریخی که مربوط به دهه 1350 و 1360 است درباره مردی به نام فریبرز باغ بیشه (پیمان جمشیدی) و همسرش (ژاله صامتی) است که به دنبال دنیای اموات است.

فریبرز در فصل اول به موازات تلاش برای یافتن گنج، ناخواسته وارد مبارزات انقلابی شد و این داستان ها حتی پس از پیروزی انقلاب نیز ادامه دارد.

فصل دوم «دنیای زیرین» با تصرف فریبرز توسط نیروهای بعثی در جبهه به پایان رسید و فصل سوم در ادامه این فصل ساخته شد.

پیمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، پیام احمدی نیا، رامین راستاد، اکبر رحمتی، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، مریم سرمدی، مهری علاقا، هومن برغنورد، نسرین نصرتی بازیگران این سریال هستند.

در بیست و یکمین دوره حافظ، ژاله صامتی به عنوان بهترین کمدین انتخاب شد و پیمان یمشیدی برای بازی در فصل اول و دوم سریال «زیرزمینی» به عنوان بهترین کمدین انتخاب شد.

بیشتر بخوانید  آیا فردا سه شنبه مدارس تعطیل است ۱۵ آذر ۱۴۰۱ – ایران چطور


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *