مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اوراسیا رویو: دو حزب مهم ایالات متحده از خروج نیروها از افغانستان حمایت می کنند – اخبار آسیا و اقیانوسیه – اخبار بین المللی تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


با توجه به خدمات منطقه ای آژانس تسنیم طبق گزارش اوراسیا ریویو ، برخی از عناصر برجسته جمهوری خواه هنوز با پایان جنگ نزدیک به 20 ساله در افغانستان مخالف هستند و جورج دبلیو بوش رئیس جمهور پیشین آمریکا اخیراً از برنامه های دولت بایدن برای عقب نشینی نیروها از افغانستان انتقاد کرد.

به نظر می رسد اکثر آمریکایی ها ، با وجود اختلافاتشان ، در یک مورد اتفاق نظر دارند: ایالات متحده دلیل خوبی برای نگه داشتن نیرو در منطقه ندارد.

هفته گذشته ، بوش به دویچه وله گفت که اعزام نیروها به ایالات متحده اشتباهی است که غیر قابل باور ، بد و ناراحت کننده است.

وی اصرار داشت که زنان افغان در معرض آسیبهای وصف ناپذیری قرار بگیرند و مسئله کمک مترجمان و دیگران به نیروهای آمریکایی را مطرح کرد.

خروج از افغانستان مورد پسند هر دو طرف اصلی آمریكا قرار گرفته است. براساس یك نظرسنجی در ماه مه ، حدود دو سوم آمریكایی ها اظهار داشتند كه به شدت یا تا حدی از خروج نیروها از افغانستان حمایت می كنند.

با این حال ، دیگر چهره های برجسته آمریکایی سخنان بوش را تکذیب می کنند. جسی لی ، مشاور ارشد سابق مجلس نمایندگان ایالات متحده و دستیار ویژه سابق باراک اوباما گفت: “دلیل حضور ایالات متحده 20 سال در افغانستان این است که بوش حمله را آغاز کرد و سپس آن را از نیمه راه به عراق فرستاد.” . حمله کردن. در این زمینه هیچ بحث تاریخی واقعی وجود ندارد.

اوراسیا رویو نوشت: “علی رغم آرزوهای بوش و دیگران که امیدوارند حضور نظامی آمریکا در افغانستان ادامه یابد ، به نظر می رسد ابتکار عمل برای پایان دادن به جنگ ادامه دارد.”

بیشتر بخوانید  معافیت تحریمی بازی جدید آمریکاست

این رسانه اضافه کرد که در حال حاضر بدیهی به نظر می رسد که اراده سیاسی کافی در ایالات متحده برای ترک نیروهای مستقر در منطقه بدون هدف مشخص وجود ندارد.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *