مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با رژیم غذایی ستاره های هالیوود لاغر شوید!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


همه ما می دانیم که ستارگان سینما، چه زن و چه مرد، تیمی کامل از مشاوران، مربیان تغذیه و بدنسازی دارند و برخلاف اکثر مردم، مجهزترین امکانات ورزشی را در خانه های خود دارند، اما همچنان همیشه به آنچه می خورند فکر می کنند. و چگونه ورزش می کنند تا بتوانند تناسب اندام خود را حتی در میانسالی حفظ کنند؟ واقعیت این است که انسان هر چقدر هم برای ورزش و تناسب اندام سخت افزاری داشته باشد، موفق نمی شود و موفق نمی شود.

با تمام این اوصاف، ستارگان سینما برای دستیابی به اندامی قوی و سالم باید ساعت های طولانی کار کنند و رژیم غذایی بسیار سختی را رعایت کنند، اما این همه ماجرا نیست.

آنچه روی پرده سینما می بینیم گاهی با واقعیت های زندگی ستاره های سینما متفاوت است. بسیاری از ستارگان سینما برای آماده شدن برای ایفای نقش ورزش و رژیم غذایی بسیار سخت تری را تجربه می کنند و گاهی پس از فیلمبرداری از این همه ورزش سنگین و قوانین سخت غذایی خسته می شوند، اما در حال حاضر نقش آفرینی پیشنهاد می شود و بازیگر محترم اکنون باید تناسب اندام از دست رفته را به دست آورد. در اسرع وقت.

سوال این است که چگونه می توان به سرعت بر مشکل اضافه وزن غلبه کرد و وضعیت قبلی را بدون به خطر انداختن سلامت عمومی بدن به دست آورد. در اینجا خواهیم دید که چگونه برخی از بزرگترین ستاره های سینما به آن دست یافتند. شاید در برنامه های آنها نکات جالبی پیدا کنید.

کاهش وزن با رژیم غذایی ستاره های هالیوود

ن برنامه کودک ناتالی پورتمن برای یک فیلم سیاه قوی

رژیم غذایی عالی با تاثیر سریع اما…

الان از هویج و ماهی خسته شدم

ناتالی پورتمن یکی از مطرح ترین بازیگران زن سینماست که در 13 سالگی با بازی در فیلم لئون / حرفه ای به عنوان یک بازیگر توانا به شهرت رسید. این بازیگر 30 ساله سال گذشته برای بازی درخشانش در فیلم قدرتمند سیاه برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد. او در این فیلم برای افزایش آمادگی جسمانی چند ماه قبل از شروع فیلمبرداری باید تمرینات سختی را پشت سر می گذاشت.

او قبل از فیلمبرداری به مدت 6 ماه روزی 5 ساعت شنا می کرد. پورتمن به خوبی توانست با این برنامه تمرینی بسیار دشوار کنار بیاید. نکته بعدی رژیم پورتمن گیاهخوار بودن اوست اما به دلیل بازی در این فیلم مجبور به تغییر رژیم غذایی خود شد.

پورتمن رژیم غذایی پر از ماهی، آجیل، هویج و سوشی داشت. او مجبور بود همیشه بادام، هویج، سالاد و سالمون بخورد. او با توجه به این رژیم غذایی و برنامه ورزشی 9 کیلوگرم وزن کم کرد که به دلیل قد کوتاهش می توانست برای پورتمن خطرناکتر باشد. اما با توجه به یک برنامه غذایی سخت و ورزشی، آمادگی بدنی لازم را برای ایفای نقش در فیلم به دست آورد. خودش می گفت بعد از تیراندازی همه هویج و ماهی ناراحتم می کنند!

بیشتر بخوانید  دانه های گیلاس می توانند خطرناک باشند

قوی نظریه سیاه قوی

در این رژیم، روند کاهش وزن با یک برنامه تناسب اندام سنگین ترکیب می شود که منجر به کاهش وزن آشکار در بازه زمانی یک تا دو هفته می شود.

دستور غذا: پورتمن برای صبحانه یک تکه نان تست را با پنیر کم چرب، با نصف گریپ فروت یا یک مشت هویج خرد شده می خورد. نوشیدنی غالب او آب با چند قطره آب لیموی تازه بود. اگر قبل از تمرین به انرژی بیشتری نیاز دارید، اسموتی زغال اخته یا انبه آن را تامین می کند. ناهار او سالاد تن ماهی با یک تکه هویج بود. بادام و هویج را به عنوان میان وعده مصرف کنید. شام او نیز شامل تکه های ماهی قزل آلا کبابی و مقدار زیادی کاهو و آب لیمو ترش بود. گاهی اوقات سوپ کلم به برنامه اضافه می شود.

نتیجه: تا زمانی که بتوانید این رژیم را ادامه دهید، در عرض ۲ هفته حدود ۵ کیلوگرم وزن کم خواهید کرد. اگر می خواهید به این رژیم ادامه دهید، می توانید مرغ، سوپ و اسموتی اضافه کنید.

● فقط به طور خلاصه

دکتر لیلا بروک، متخصص تغذیه در دانشگاه می گوید: “اگر می خواهید برای یک موقعیت خاص وزن کم کنید، این رژیم غذایی برای یک هفته برای شما عالی است، اما هر چه بیشتر بخواهید ادامه دهید، خطر کمبود مواد غذایی بیشتر می شود.” . از آریزونا دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، ماهیت این رژیم متابولیسم شما را بسیار کند می کند.

این رژیم اصلا متعادل نیست و کربوهیدرات، آهن، کلسیم و چربی های آن کافی نیست. پیروی طولانی مدت از این رژیم غذایی باعث اختلالات خوردن می شود. انرژی این رژیم بسیار کم است و گلوکز کافی برای بدن تامین نمی کند. «چیزی که برای هر برنامه ورزشی حیاتی است.

توصیه چند نکته در مورد این رژیم

تا حد امکان ماهی بخورید. محتوای بالای امگا 3 باعث کاهش التهاب و کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن می شود.

میان وعده را فراموش نکنید؛ میوه های تازه، آجیل و سبزیجات انتخاب های خوبی هستند.

کاهش وزن با رژیم غذایی ستاره های هالیوود

برنامه رژیم غذایی آنجلینا جولی برای فیلم سول

وزن خود را کاهش دهید و بدن خود را آماده کنید

بدون غذا

آنجلینا جولی و همسرش برد پیت بدون شک محبوب ترین زوج سینمای جهان هستند. جولی یکی از محبوب ترین و پردرآمدترین بازیگران زن سینمای امروز است که سال گذشته دو فیلم پرفروش «توریست» و «نمک» را منتشر کرد. با این حال، بسیاری از تماشاگران سینما نمی دانند که جولی برنده اسکار نیز شده است. او در سال ۱۹۹۹ برای بازی در فیلم «دختر شکسته» برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

بیشتر بخوانید  سبزیجاتی که چربی خون را کاهش می دهند

در چند سال گذشته، آنجلینا جولی به طور قابل توجهی لاغرتر از سال های گذشته شده است که عمدتاً به دلیل رژیم غذایی سرشار از پروتئین و کربوهیدرات کم است. این برنامه غذایی توسط سایمون کرین، مشاور تغذیه و بدنسازی او تهیه شده است. نکته جالب در مورد آنجلینا جولی این است که برخلاف بسیاری از ستاره های سینما، او در خانه گوشت قرمز می خورد و برای خانواده پرجمعیت خود آشپزی می کند. خودش می گفت به گوشت قرمز علاقه زیادی دارد. او قبلاً گیاهخوار بوده است، اما می گوید به دلیل تغذیه ناکافی چندین بار به شدت بیمار شده است.

سال تئوری نمک

تئوری: آنجلینا جولی برای بازی در فیلم اکشن «نمک» که بیشتر با وزنه انجام می شد، باید ۲ روز در هفته ورزش های رزمی سنگین و بدنسازی را پشت سر می گذاشت. او معمولا برای صبحانه املت می خورد. سپس 2 یا 3 میان وعده سبک و سپس برای شام استیک یا ماهی قزل آلا کبابی خورد. خودش می گفت در این تمرینات انرژی زیادی داشت چون به دلیل مشغله خانواده معمولا وقت غذا خوردن به موقع را ندارد.

دستور آشپزی: در این رژیم، صبحانه شامل گریپ فروت با یک قاشق چایخوری عسل یا یک کاسه غلات کامل با مقدار زیادی زغال اخته یا تخم مرغ آب پز یا املت است. آنجلینا جولی برای خانواده پرجمعیت خود گاهی اوقات از قارچ، فلفل و گاهی میگو املت درست می کند.

به گفته این مشاور تغذیه، جولی به جای ناهار چند میان وعده سبک می خورد، مانند مقدار کمی سالاد تن ماهی، یک تکه ماهی بخار پز یا مقداری غلات و هویج که بین ساعت 12 تا 16 میل می شود. شام که همیشه قبل از ساعت 7 خورده می شد شامل یک استیک 200 گرمی با سبزیجات خام یا ماهی سالمون کبابی با کاهو و پاپریکا بود.

نتیجه: اگر این رژیم با یک برنامه ورزشی منظم ترکیب شود، نتایج فوق العاده ای خواهد بود. این برنامه از ورزش هایی مانند ورزش های رزمی، دویدن، پیلاتس یا ایروبیک 3 یا 4 جلسه در هفته تاثیرات چشمگیری خواهد داشت. پیش بینی میزان کاهش وزن دشوار است، اما انتظار می رود در عرض ۲ هفته ۱.۵ تا ۲.۵ کیلوگرم وزن کم کنید.

● مشاوره تخصصی

دکتر بروک می گوید: خوردن فقط یک گروه از غذاها کار درستی نیست. وقتی گروه های غذایی حذف شوند، خطر کمبودهای تغذیه ای افزایش می یابد. علاوه بر این، مصرف مقدار زیادی پروتئین و نخوردن کربوهیدرات کافی می تواند به شما کمک کند تا با کاهش مصرف فیبر، چربی اشباع بیشتری مصرف کنید. برخی از این مواد مغذی، مانند گریپ فروت و عسل یا تخم مرغ آب پز، چندان متعادل نیستند.

بیشتر بخوانید  علت مثبت و منفی بودن IAT در آزمایش خون

رژیم غذایی ایده آل باید ترکیبی متعادل از کربوهیدرات ها، میوه ها، سبزیجات، پروتئین و مقدار کنترل شده چربی های غیراشباع باشد. رژیم غذایی جولی بر اساس وعده های غذایی کم حجم و متوالی است که راه خوبی برای کنترل اشتها و انرژی است، اما در این صورت امکان کاهش دریافت انرژی وجود دارد، زیرا آنجلینا جولی به احتمال زیاد کمتر از 1250 کالری از این رژیم دریافت می کند. به آرامی

کاهش وزن با رژیم غذایی ستاره های هالیوود

رژیم غذایی گوئینت پالترو

سم زدایی بی فایده؟

گوئینت پالترو یکی از ستاره های نیمه دوم دهه 1990 بود و در سال 1998 برای بازی در فیلم شکسپیر عاشق برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد. پس از به دنیا آمدن دومین فرزند این هنرمند در سال 2006، پالترو برای کاهش وزن به دلیل بارداری به سراغ مشاور تغذیه و بدنسازی تریسی اندرسون رفت و به کمک آن توانست 14 کیلوگرم وزن کم کند.

او همچنین از اندرسون و چندین متخصص تغذیه دیگر خواست تا رژیم سم زدایی مبتنی بر آنتی اکسیدان ها را طراحی کنند. نتیجه این تمرینات و برنامه های غذایی بازگشت موفقیت آمیز او در سال 2008 با فیلم پرفروش «آیرین من» بود. موفقیتی که از آن زمان تاکنون ادامه داشته است. پالترو علاوه بر موفقیت در عرصه بازیگری آشپزی، یک فرد مشهور نیز هست و اخیرا به عنوان سرآشپز منتشر شده است.

تئوری: در این رژیم به مدت یک هفته از یک رژیم غذایی سالم و جامد پیروی کنید. در این دوران انواع آنتی اکسیدان ها از طریق غذاهایی مانند زغال اخته، ماهی قزل آلا و چای سبز به بدن می رسد تا بدن سم زدایی شود و سیستم گوارشی عملکرد بهتری داشته باشد.

دستور آشپزی: روز با نوشیدن آب لیمو یک ساعت قبل از صبحانه و سپس چای سبز شروع می شود. صبحانه اسموتی است (زغال اخته و بادام یا تمشک و شیر برنج). ناهار هویج با زنجبیل، مرغ، تریاک و سبزیجات پخته و اسموتی است. شام چیزی است که اراده شما را به چالش می کشد.

پالترو کلم بروکلی را برای شام و سوپ سبزیجات پیشنهاد می کند. به جای کلم بروکلی می توانید ترکیبی از خیار و آووکادو یا گوجه فرنگی و ریحان را امتحان کنید. همچنین می توانید یک یا دو بار در هفته استیک ماهی قزل آلا بخورید. تا حد امکان آب و چای سبز بنوشید.

نتیجه: این برنامه چیزی شبیه شوک درمانی است. با حذف سموم، شرایط شیمیایی بدن شما به طرز چشمگیری بهبود می یابد. این برنامه باید حداکثر 2 هفته طول بکشد. احتمالاً در عرض 2 هفته حدود 3 تا 5 پوند وزن کم خواهید کرد، البته به شرطی که 4 یا 5 ساعت در هفته ورزش کنید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *