مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با این نوشیدنی از سرطان پیشگیری کنید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


با این نوشیدنی از سرطان پیشگیری کنید

یک مطالعه توسط انجمن سرطان آمریکا نشان می دهد که در این بین مصرف کافئین و ارتباط معنی داری بین کاهش مرگ و میر ناشی از سرطان دهان و سرطان گلو وجود دارد. محققان معتقدند خطر مرگ ناشی از این سرطان کشنده در افرادی که بیش از 4 فنجان قهوه در روز می نوشند، نصف کمتر از افرادی است که گهگاه قهوه می نوشند یا اصلا از این نوشیدنی استفاده نمی کنند.

مطالعات اپیدمیولوژیک قبلی نشان داده است که قهوه خطر ابتلا به سرطان حفره دهان و گلو را کاهش می دهد. در این مطالعات که در سال 1982 آغاز شد، ارتباط بین مصرف کافئین، قهوه بدون کافئین مانند چای، سرطان های کشنده دهان و گلو مورد بررسی قرار گرفتند. از 968432 مرد و زن سالم، 868 نفر فوت کردند سرطان حفره دهان و گلو در طول دوره مطالعه گزارش شد.

با این نوشیدنی از سرطان پیشگیری کنید

محققان دریافته اند که مصرف بیش از 4 فنجان قهوه کافئین دار در روز خطر مرگ ناشی از سرطان حفره دهان و گلو را تا 49 درصد کاهش می دهد.

با این نوشیدنی از سرطان پیشگیری کنید

قهوه یکی از بیشترین نوشیدنی های مصرفی در سراسر جهان در نظر گرفته شده است و شامل آنتی اکسیدان هاپلی فنول ها و بسیاری از ترکیبات فعال که از پیشرفت و پیشرفت سرطان های مختلف جلوگیری می کنند.

سرطان دهان و گلو جزو 10 سرطان شایع در جهان است. این مطالعه نشان داد که مصرف قهوه کافئین دار به طور قابل توجهی خطر ابتلا به سرطان حفره دهان و گلو را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید  این غذا را برای قلب خود بخورید

فنیقیه


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *