مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جنگ جهانی سوم در راه است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که آغاز جنگ جهانی سوم تنها جایگزین تحریم ها علیه روسیه به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین است.

به گزارش اسپوتنیک، بایدن در یک مصاحبه پادکست گفت: ما دو گزینه داریم، یا باید جنگ جهانی سوم را شروع کنیم، یا باید به طور کامل با روسیه وارد جنگ شویم، یا باید مطمئن شویم که کشوری که قوانین بین المللی را نقض می کند. بهای آن را می پردازد.”

به گزارش اسپوتنیک، بایدن در مصاحبه ای در پادکست گفت: ما دو گزینه داریم، یا باید جنگ جهانی سوم را شروع کنید یا باید با روسیه وارد جنگ شوید یا باید مطمئن شوید که کشوری که قوانین بین المللی را نقض می کند، پول می دهد. قیمت.”

بایدن گفت: «هیچ تحریم فوری وجود ندارد. می دانم که این تحریم ها گسترده ترین تحریم های اقتصادی و سیاسی تاریخ است. هدف من از ابتدا حفظ ناتو و اتحادیه اروپا بود. زیرا تنها کاری که من فکر می کنم پوتین می توانست انجام دهد این بود که ناتو را تقسیم کند که اگر متوجه شوید این اتفاق نیفتاد. روسیه بهای کار خود را چه درازمدت و چه کوتاه مدت خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه ایالات متحده در حال ارائه تسلیحات دفاعی و کمک های اقتصادی به اوکراین است، گفت: تنها چیزی که می دانم این است که ما باید با بقیه متحدان خود در مسیر خود بمانیم.

بیشتر بخوانید  زمان و ساعت پخش فینال عصر جدید

به دنبال درخواست رهبران دو منطقه خودخوانده شرق اوکراین (لوهانسک و دونتسک) برای کمک به عقب راندن ارتش اوکراین، روسیه پنجشنبه گذشته برای حفاظت و غیرنظامی کردن منطقه دونباس، عملیات نظامی را در شرق اوکراین آغاز کرد. باشگاه خبرنگاران


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *