مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بازگشت کارمندان به دفاتر اپل به تأخیر افتاده است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



اپل پس از افزایش تعداد موارد Covid 19 در ایالات متحده و سراسر جهان ، بازگشت کارمندان را به مدت یک ماه به تأخیر انداخت.

به گزارش ایسنا ، سازنده آیفون اولین غول فناوری آمریکایی است که به دلیل ادامه اپیدمی کوید 19 در سراسر جهان و مواردی که منجر به افزایش ویروس تاج دلتا می شود ، برنامه های عادی سازی خود را به تعویق انداخت. منابع آگاه به اخبار بلومبرگ گفتند که این شرکت حداقل یک ماه قبل از بازگشت اجباری به دفاتر ، کارمندان خود را در جریان خواهد گذاشت.

در ماه ژوئن ، اپل از کارمندان خواست که از اوایل سپتامبر حداقل سه روز در هفته کار کنند. دیگر شرکت های بزرگ فناوری آمریکایی توافق کرده اند که از راه دور از کارمندان خود کار کنند.

تیم کوک مدیر عامل اپل در ابتدا قصد داشت کارمندان خود را در تابستان برگرداند. وی قبلاً گفته است كه هیچ جایگزینی برای همکاری حضوری وجود ندارد ، اما ما آموخته ایم كه چگونه می توانیم کارهای خود را در خارج از دفتر انجام دهیم بدون اینكه بهره وری یا نتایج را از بین ببریم. همه اینها مهم است ، و وقتی بر همه گیری غلبه کنیم ، همه چیزهای خوب را برای اپل حفظ خواهیم کرد و بهترین تغییراتی را که امسال ایجاد کرده ایم ، در خود جای داده ایم.

مدیر عامل اپل در یادداشت داخلی به وجود واکسن و کاهش میزان عفونت اشاره کرد. برخی از کارمندان این شرکت در روزهای خاصی در طول اپیدمی در محل کار خود بودند.

بیشتر بخوانید  تشکیل پرونده ویژه قیمت گذاری ناعادلانه در میدان میوه اصفهان - آژانس مهر | اخبار ایران و جهان

به گفته رویترز ، اکثر شرکت های فناوری از جمله توییتر و Salesforce ، مدل های کنترل از راه دور دائمی یا ترکیبی را انتخاب کرده اند که حضور از راه دور و محل کار را ترکیب می کند.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *