مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ایجاد اکولوژی مبتنی بر دانش و سرمایه گذاری در بخش خصوصی به رفع نواقص کمک می کند – اخبار فارس – اخبار استانهای تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب شیرازصبح امروز سورنا ستاری در بازدید از پارک علم و فناوری فارس با اشاره به روند رو به رشد استان در زمینه فناوری و نوآوری اظهار داشت: هم تعداد شرکت ها و هم تحولات رخ داده در این زمینه نوآوری رشد کرده و توسعه یافته. “این جهش خوب امسال و سال آینده اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه حسن خوب دیگر تغییر دیدگاه مدیران دولتی و دانشگاهیان نسبت به شرکت های دانش بنیان و فناوری است ، گفت: نگاه مدیران دولتی و دانشگاهیان تغییر کرده و به سمت این شرکت ها گرایش دارد اما ما هنوز هم هستیم دور از آن. که مطلوب است.

معاون علمی رئیس جمهور با بیان اینکه یک اکوسیستم از شرکت های دانش بنیان و مبتکر ایجاد شده است ، افزود: شرکت های زیادی در استان فارس فعالیت می کنند و امروز این پیشرفت به حدی است که نیازهای دفاعی توسط شرکت ها و شرکت های بزرگ برآورده می شود و در این راستا شرکت های بزرگ مبتنی بر دانش و شرکت های بزرگ تولید می شوند “آنها شروع به استفاده از استارتاپ ها کردند.

ستاری با بیان اینکه کار دولت ایجاد زیرساخت است گفت: “با وجود تأمین زیرساخت ها ، هنوز کاستی هایی وجود دارد و این به این دلیل است که پتانسیل اقتصاد دانش بنیان بسیار زیاد است ، اما ایجاد یک اکوسیستم دانش بنیان مهم است. و خصوصی سرمایه گذاری بخش ”

وی با تأکید بر ورود و سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: این سرمایه گذاری می تواند تعداد شرکت های نوآور را افزایش دهد و اگر این اتفاق بیفتد ، زیرساخت ها را نیز توسعه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید  اختتامیه المپیک توکیو 2020/ گزارش تصویری

معاون علمی رئیس جمهور در مورد جایگاه استان فارس در فناوری و نوآوری گفت: علی رغم رشد ، فاصله وجود دارد و این فاصله از استان فارس تا نقطه مورد نظر دلایل مختلفی دارد که یکی از آنها عقب ماندگی تاریخی در علوم شیراز است. و پارک فناوری. ”

ستاری با بیان اینکه جهت گیری در استان فارس تغییر کرده است ، اظهار داشت: دانشگاه های استان شیراز ، علوم پزشکی و آزاد در این مسیر حرکت می کنند و این بسیار مهم است زیرا افکار تغییر کرده و این مسئولیت ما را دشوارتر می کند.

وی با بیان اینکه توسعه پارک ها در استان باید مورد توجه قرار گیرد ، اظهار داشت: ما تأکید می کنیم پارک های علم و فناوری باید در سطح شهر باز باشند و از چتر پشتیبانی نرم افزاری برخوردار باشند ، نه تنها در دسترس بودن سخت افزارها باید در نرم افزار گنجانده شود بحث در مورد کل شهر. “ما وقتی کل شهر و استان شرکت می کنیم موفق می شویم.

انتهای پیام / 424 / ح

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *