مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اعتبار انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای هالخال تأیید شده است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



فریدون بابایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تنها یک مورد اعتراض کاندیداهای حاضر در این دوره پیش از انتخابات به شوراهای اسلامی شهر حلخال ارائه شد که به دلیل نقص در هیئت نظارت اردبیل مورد قبول واقع نشد. اسناد مربوطه نتایج انتخابات در شهرهای خلخال ، کلور و هاشجین توسط این شورا نهایی شده و بر اساس فرم مربوطه به اطلاع عموم خواهد رسید.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان هالخال افزود: براساس نتایج شمارش آرا of نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان در هالخال که با 43 کاندیدا برگزار شد ، سید محمد سعید شهابی با 1808 رأی ، خدیجه یعقوبی با 1680 رأی ، علی حسنی اردبیلاغ با 1628 رأی ، بلال نوری با 1627 رأی و شهناز شاطری با 1512 رأی به ترتیب بیشترین آرا را در این دوره از انتخابات داشته اند.

وی گفت: در شهر کلور مرکز منطقه شاهرود هالخال که با حضور 11 کاندیدا برگزار شد ، رحمان رضایی کلور با 668 رأی ، سید علی ایشاکی کلور با 650 رأی ، حسن شهسواری با 574 رأی ، سید آسان آگلی با 573 رأی و غلامحسین علیپور کلور با 520 رأی برنده ، به ترتیب با بیشترین رأی ، به عنوان پنج عضو اصلی شورای شهر نمایندگی کردند.

وی گفت: در انتخابات شورای شهر هاشجین ، مرکز منطقه خورورستام خلخال که با 9 نامزد برگزار شد ، علی بیرامی دمدل با 812 رأی ، نوروز از هاشی با 719 رأی ، اکبر جلیلی با 673 رأی ، سجاد رستگار با 613 رأی و حامد کارگر هاشجین با 613 رأی بیشترین رأی را کسب کرد که نهایی و مورد تأیید هیأت نظارت استان اردبیل بود.

بیشتر بخوانید  واکنش آیت‌الله صدیقی به شوخی اخیر حجت‌الاسلام قرائتی درباره گریاندن مردم

فرماندار هالخال با بیان اینکه در ششمین دوره انتخابات در شهر و روستای این شهرستان 590 نامزد در انتخابات شورای اسلامی شرکت کردند ، افزود: 67 نفر از این کاندیداها مربوط به شوراهای اسلامی سه شهرستان هستند خلخال ، کلور و هاشجین و 523 نامزد برای بدنه شورای دهکده اسلامی در آن شهر نامزد می شوند.

وی گفت: اعضای اصلی منتخب شوراهای اسلامی در سه شهر هالخال پنج نفر هستند و همچنین در پنج روستای پرجمعیت این شهر اعضای اصلی شورای اسلامی پنج نفر هستند.

هالخال در قسمت جنوبی اردبیل واقع شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *