مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

هکر اینستاگرام در لرستان دستگیر شد – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، سردار یحیی الهی امروز ، سه شنبه به خبرنگاران گفت: به دنبال شکایت یک شهروند مبنی بر دسترسی ناشناس به نام و رمز ورود حساب اینستاگرام وی و درخواست پول از وی ، این موضوع در دستور کار افسران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: پس از مطالعه توسط کارشناسان پلیس FATA ، مشخص شد فردی با دسترسی به نام کاربری و رمز عبور قربانیان و با ارسال پیام به پیروان خود از آنها پول خواسته است

فرمانده انتظامی لرستان گفت: با اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم شناسایی و دستگیر شد و در تحقیقات اظهار داشت انگیزه وی نیاز مالی است.

سردار الهی گفت: اگر افراد متوجه شدند که از حسابشان سو theirاستفاده شده است ، باید دوستان و آشنایان خود را در اسرع وقت در مورد هک شدن حساب شبکه اجتماعی خود به هر طریق ممکن مطلع کنند تا هکر بتواند از اعتماد عمومی به این سو abuse استفاده کند اینطور نیست

وی گفت: یکی از ایمن ترین راه ها برای جلوگیری از دسترسی به حساب های غیر شخصی استفاده از کد راستی آزمایی دو مرحله ای است. ما انتظار داریم شهروندان رمز ورود دو مرحله ای را برای حساب های شبکه های اجتماعی خود فعال کنند.

فرمانده انتظامی لرستان از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی را از طریق وب سایت Plus FATA به نشانی www.cyberpolice.ir به قسمت گزارش های عمومی گزارش دهند تا اقدامات لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید  نگرانی ایالات متحده برای افزایش دلتا در عروق کرونر
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *