مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

امیرخسرو عاشقانه تر از قبل به بهاره رهنام تبریک گفت.

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بهاره رهنما در 19 آذر 1352 در اراک به دنیا آمد. او دختر پروین کیم مگامی بازیگر سینما است. همسر سابق او پیمان قاسمکنی از نویسندگان مشهور سینما است.

این زوج دارای یک دختر به نام پریا قاسم خانی هستند که سابقه بازیگری در تئاتر پنگهره، فیلم زنگ زنگ و سریال مردان هزار چهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور 1396 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد.

بهاره رهنما به لطف اینستاگرام و فضای مجازی در چند سال اخیر بسیار معروف و جذاب شده است و هر روز پست ها و استوری های زیادی منتشر می کند. او تقریبا 5 میلیون فالوور دارد اما در بین آنها چندان محبوب نیست!

بهاره رهنما این روزها به شدت درگیر توسعه کسب و کار و کلینیک های آرایشی و بهداشتی خودش است و همانطور که نشان داد در حال حاضر مشغول چیدمان و طراحی کلینیک جدیدش است. بهاره رهنما از کلینیک های زیبایی خود درآمد زیادی دارد و شهرت و صفحه اینستاگرامش بدون تغییر نمانده است.


بهاره رهنما طلاق ندارد/ اولین پست تولد همسرش را ببینید!  عاشقانه تر از قبل

بهاره رهنما که تا چندی پیش در ترکیه زندگی می کرد، پس از بازگشت به تنهایی و بدون حاجی جشن تولد گرفت و گفته می شود رهنما هیچ هدیه ای از حاجی نگرفت و بهاره دیگر دنبال او نشد. اما هنوز داستان جدایی خود را نگفته اند.

بهاره رهنما در این سفر مثل همیشه در اینستاگرام جنجال به پا کرد. بهاره رحمانما در اینستاگرام از تلاش های خود برای ساختن یک زندگی زنده صحبت کرد و گفت که پس از 17 سال کار، اکنون زمان تفریح ​​است. اما نکته جالب در این سفر بهاری عدم حضور راهنمای حاجی است. در صفحات مختلف درباره جدایی بهار رهنما و حاجی نوشته شده بود باید دید این موضوع صحت دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید  فیلم/ دست نخوردن جودوکار ایرانی با مسئول مسابقات اسپانیا جنجالی شده است

پست جدید امیرخسرو برای تولد بهارا رهنما به شایعات طلاق پایان داد.

می گویند چرا دلت را به آنها دادی؟ خدایا بردندش چون ندادم ❤❤🌺🌺 #امير_خوسرو_عباسي #بهاهره_رهنما


بهاره رهنما طلاق ندارد/ اولین پست تولد همسرش را ببینید!  عاشقانه تر از قبل


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *