مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

امروز؛ قرعه کشی محصولات ایران خودرو| چرا برنده نمیشویم؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

ایران خودرو او محصولات خود را به صورت اقساطی در اختیار مردم قرار داد، محصولات ایران خودرو در بین مردم محبوبیت بیشتری دارد. قیمت محصولات ایران خودرو بالاتر از محصولات سایپا است. ایران خودرو هر از چند گاهی محصولات خود را با شرایط ویژه عرضه می کند.

طرح معمول پیش فروش با حداکثر زمان تحویل 12 ماهه اتوماسیون تارا به روش قرعه کشی و طبق جدول دایره ای از روز سه شنبه 21 آبان 1393 آغاز و تا پایان روز پنجشنبه 23 آبان 93 ادامه داشت.

مراسم قرعه کشی این خودرو امروز شنبه 18 بهمن ماه ساعت 10 صبح با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود.

قیمت خودروهای ایرانی در بازار آزاد

وانت آریسان ارزان ترین خودروی تولیدی ایران خودرو در بازار آزاد است و در دسته وانت های تک کابین قرار می گیرد. ارزان ترین خودروی سواری تولید شده در ایران، رانا Lk در بازار آزاد است. رانا با موتور TU 5 با 206 تیپ 5، پژو پارس، پژو 207 و پژو 405 رقابت می کند به گزارش فرارو، با وجود توقف تولید رانا، نسخه به روز رانا پلاس توسط ایران خودرو منتشر شد. پس از ران لک، پژو 405 و سمند الک ارزان ترین محصولات داخلی ایران خودرو هستند.

از طرفی گران ترین خودروی داخلی ایران دنا پلاس توربو اتوماتیک است. دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتور EF 7 توربو بهره می برد و مجهز به گیربکس شش سرعته است. همچنین جدیدترین خودروی داخلی ایران، تارا خودرو، گیربکس دستی است و در حال حاضر دومین محصول گران قیمت ایران، خودرو است. انتظار می رود نسخه اتوماتیک تارا به زودی وارد بازار شود. پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان ترین محصول ایران، خودرویی با گیربکس اتوماتیک است. در بین مدل های مونتاژی ایران، پژو 508 بالاترین قیمت را دارد و علاوه بر سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک در رده خودروهای بیش از یک میلیاردی قرار دارد.

بیشتر بخوانید  افزایش شدید قیمت خودرو جک S3 توسط کرمان موتور + جدول قیمت

قیمت خودرو سایپا

پراید 132 ارزان ترین خودروی سایپا است. قیمت وانت پراید نسبت به سایر مدل های خانواده پراید و وانت پراید نسبت به دنده های کوئیک و ساینا گرانتر است. تیبا به عنوان جایگزینی برای پراید عرضه شد و اکنون مدل جعبه ای این خودرو ارزان ترین محصول سایپ است. پس از تیبا سدان، ساینا ارزان ترین تجهیزات تولید شده توسط سایپا است


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *