مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

از ظرفیت تیم پارس جنوبی در قسمت جنوبی استان بوشهر باید به خوبی استفاده شود – آژانس Mer | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، حجت الاسلام موسی احمدی ظهر جمعه به ورزشکاران و مسئولان ورزشی بخش ریز با اشاره به زمینه و ظرفیت ورزشی شهر جم گفت: اکنون تیم پارس جنوبی روند بسیار خوبی را برای ساختار و ثبت قانونی خود طی می کند. .

وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت تیم پارس جنوبی در کل حوزه انتخابیه که جلسات را در آن برنامه ریزی و برگزار کرده ایم استفاده شود.

نماینده نواحی جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تقویت این ورزش شور و نشاط اجتماعی برانگیخته و از آسیب دیدگی و مشکلات حاشیه ای جلوگیری می کند. به همین دلیل در وام های دریافتی به ورزش توجه ویژه ای داشتیم.

وی افزود: من قول می دهم که به مراقبت از این ورزش ادامه خواهیم داد و ما افتخار می کنیم که وقت گذاشتیم و روی این موضوع کار کردیم ، خصوصاً باشگاه پارس جنوبی

احمدی ادامه داد: من همچنین به مردم منطقه قهرمان قول می دهم که ما با شما هستیم و از شما حمایت خواهم کرد تا آنچه حق مسلم شما است به شما داده شود.

وی افزود: متأسفانه بخش کوچک در بعضی مواقع مورد توجه قرار نمی گیرد و ما نیاز به ایجاد زیرساخت در مکان هایی داریم که مورد غفلت واقع شده اند.

رئیس مجلس نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از قهرمانان را وظیفه خود می دانم و به شما قول می دهم که به زودی در بحث حمایت و اشتغال اقدامات ارزنده ای انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید  آخرین مهلت ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون کنکور

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *