مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پایان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در کهگیلو و بویراحمد / اعلام زمان ارزیابی مسابقه

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سیدرضا منصوری به مناسبت چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج ، اظهار داشت: ثبت نام در مرحله شهرستانی این مسابقات قرآن کریم تا سیزدهم اردیبهشت ماه برگزار می شود. در قالب این سامانه توسط بنیاد خیریه ایرانی در وب سایت قرآن راه اندازی شد و تا سیزدهم خرداد ادامه داشت.

مدیر امور خیرات و امور خیریه قرآن کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این مدت یک ماهه 278 نفر در رشته قرائت تحقیق ، قرائت ، قرائت ، حفظ (حفظ پنج جز، ، ده جز، ، بیست قسمت و کامل) حفظ) ، اذان ، درخواست خواندن و تفسیر قرآن کریم ثبت نام می کند.

وی گفت: با توجه به شرایط کرونر استان و رعایت پروتکل های بهداشتی ، مسابقات مرحله شهرستانی به صورت ضبط تلاوت های ورزشکاران هر شهرستان برگزار شد. احمد و استان فارس ، بخش خواهران سایت قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان بدون حضور رقیب ساخته خواهد شد.

منصوری ادامه داد: قرائت برادران در تاریخ 4 آگوست با حضور داوران منتخب از طرح ساماندهی ارتقا of قضات بدون حضور رقبا انجام می شود.

وی اظهار داشت: مرحله استانی این مسابقات در سپتامبر 1400 برگزار می شود و متقاضیان در رشته قرائت دعا ، بدون حضور در صحنه شهرستان ، تلاوت های خود را مستقیماً در مرحله استانی ضبط می كنند و به اهدا اعزام می شوند. سازمان برای قضاوت.

این مقام مسئول گفت: همچنین مسابقات کتبی تفسیر قرآن کریم در صحنه شهرستان به صورت عملی در تاریخ 14/5/1400 برگزار می شود و رقبا می توانند در هر کجا که باشند محل مسابقه باشند و به چهار سوال پاسخ دهید. “

بیشتر بخوانید  سفر غیرمنتظره رئیس سازمان بسیج مردمی به تهران

وی خاطرنشان کرد: مرحله استانی تفسیر قرآن کریم به صورت حضوری و مکتوب در تاریخ 14/7/1400 انجام می شود.

انتهای پیام / 82024


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *