مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

از این میان وعده ها برای کاهش وزن استفاده کنید!!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


از این میان وعده ها برای کاهش وزن استفاده کنید!!

از این میان وعده ها برای کاهش وزن استفاده کنید!!

میان وعده های سالم برنامه کاهش وزن شما را کامل می کنند و برای خوردن در طول روز ضروری هستند. تحقیقات نشان می دهد افرادی که میان وعده را حذف می کنند در وعده های غذایی اصلی بیشتر غذا می خورند و تمایل بیشتری به خوردن غذاهای چرب دارند این مهم ترین مزیت میان وعده است.

پس از آن دیگر برای رفع گرسنگی هوس غذای ناسالم نخواهید داشت. در اینجا چند راه جدید برای رفع گرسنگی در طول روز آورده شده است. شکم شما پر است، اما هنوز تا ناهار راه زیادی در پیش دارید. .

هدف شما کاهش وزن است، این راه نیست!

اگرچه ممکن است از خوردن تنقلات احساس گناه کنید، اما باید بدانید که آنها اصلا بد نیستند. در واقع خوردن چند میان وعده کوچک در طول روز می تواند به کنترل گرسنگی و جلوگیری از پرخوری کمک کند.

یا شام را به تعویق می اندازد و در نتیجه کالری دریافتی شما را کاهش می دهد. اجتناب از گرسنگی در طول روز نه تنها به کنترل مقدار غذای مصرفی در وعده های غذایی اصلی کمک می کند، بلکه به حفظ تعادل قند خون و جلوگیری از افت آن کمک می کند. بسیاری از افراد زمان کافی برای دریافت غذای کافی دارند. زمان غذا خوردن.

آنها رژیم غذایی سالمی ندارند، خوردن تنقلات خارج از بیمارستانی کوچک و مغذی حداقل تا حدودی نیازهای بدن را برآورده می کند.برای افزودن میان وعده های سالم به برنامه کاهش وزن خود، باید تنوع، تعادل و اعتدال را در نظر بگیرید. مهم است که بدانید چه زمانی و چگونه میان وعده ها را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

تنقلات سالم بخورید:

غذاهایی را انتخاب کنید که گرسنگی شما را رفع کند و انرژی و مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین کند. در اینجا بهترین گزینه ها وجود دارد.

غلات کامل:

میان وعده های سبوس دار سرشار از فیبر و کربوهیدرات های پیچیده هستند و انرژی کافی برای گرسنه ماندن تا زمان وعده غذایی اصلی به شما می دهند. بیسکویت و کراکر سبوس دار مناسب است.

بیشتر بخوانید  درمان ضربان قلب پایین (علل و عوارض ضربان قلب پایین)

میوه ها و سبزیجات:

مصرف میوه ها و سبزیجات بدون چربی یا کالری زیاد باعث می شود احساس سیری کنید و ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر مورد نیاز بدن را تامین کنید.

دانه ها و غلات:

آنها حاوی پروتئین هستند و باعث سیری طولانی مدت می شوند. میزان چربی آنها نیز زیاد است اما نوعی چربی غیراشباع است که برای سلامتی بسیار مفید است. با این حال، آجیل کالری بالایی دارد و نباید زیاد مصرف شود.

از این میان وعده ها برای کاهش وزن استفاده کنید!!

لبنیات کم چرب:

شیر، ماست، پنیر و سایر لبنیات منابع غنی کلسیم و پروتئین هستند و حاوی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی هستند. لبنیات نیز چربی دارند، بنابراین برای جلوگیری از چاقی بهتر است از انواع کم چرب استفاده کنیم، اگرچه میان وعده ها بخشی از یک رژیم غذایی سالم هستند، اما اگر مصرف متعادل آنها را فراموش کنیم، باعث افزایش وزن می شوند. به عنوان مثال، یک مشت بادام (تقریباً 23 عدد) حدود 163 کالری دارد. اما کالری یک فنجان به بیش از 800 می رسد.

بهترین زمان برای میان وعده چه زمانی است؟

اکثر مردم حدود ساعت 8 صبح صبحانه می خورند، در این صورت یک میان وعده در ساعت 10:30 صبح شما را تا ساعت 13 بیدار نگه می دارد. میان وعده های بعد از ظهر معمولاً در حدود ساعت 15:30 و 18 و در ساعت 20:30 یا 21 میل می شود.

این الگوی غذایی نشان می دهد که میان وعده ایده آل 2-3 ساعت بعد یا قبل از هر وعده غذایی مصرف می شود. این به شما کمک می کند مقادیر کمتر و سالم تری بخورید و برای فعالیت های روزانه احساس ضعف نکنید. میان وعده های سالمی که شما را به مقصد می رساند

آنها در کاهش وزن بسیار موثر هستند. افرادی که تنقلات نمی خورند وقتی زمان وعده غذایی اصلی می رسد بسیار گرسنه هستند و تقریباً همه چیزهایی را که مربوط به تصمیم برای کاهش وزن و روی آوردن به غذاهای چرب است فراموش می کنند.

شاید عجیب به نظر برسد، اما خوردن یک میان وعده واقعا به کاهش وزن کمک می کند، زیرا به شما کمک می کند کالری کمتری در طول روز بسوزانید و دیگر لازم نیست نگران این باشید که وقتی شکم شما پر از غذا است، چه کاری انجام دهید. اگر روی هدف خود تمرکز کنید، به تدریج لاغرتر و سالم تر خواهید شد. خوردن یک میان وعده سرعت سفر شما به مقصد را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید  بزرگ شدن قلب چیست آیا با علائم و علل بزرگ شدن قلب آشنا هستید؟

1- نصف فنجان بستنی = 100 کالری

تعجب نکنید اگر بستنی اولین مورد در این لیست باشد. هنگام انتخاب بستنی، سعی کنید از انواع بدون خامه استفاده کنید. بستنی سنتی معمولا حاوی مقدار زیادی خامه به صورت تکه های یخ زده است، پس بهتر است بستنی سنتی را فراموش کنید.

و به دنبال بستنی های سالم تر باشید. اگر در خانه بستنی درست می کنید عالی می شود، برای تهیه بستنی سالم و کم کالری می توانید تکه های میوه فصل را با کمی ماست کم چرب به خوبی مخلوط کنید تا ترکیبی صاف به دست آورید. سپس آن را در فریزر قرار دهید

قرار دادن. هر 15 دقیقه یکبار مخلوط را از فریزر خارج کرده و هم بزنید و به فریزر برگردانید. این کار را برای 3 یا 4 ساعت ادامه دهید. بستنی خوشمزه ای که درست می کنید قند ندارد و بسیار کم چرب است. این روش را امتحان کنید، پیشنهاد خوشمزه ای است.

2- شش فنجان پاپ کورن = 100 کالری

اگر می خواهید یک میان وعده بزرگ اما کم کالری داشته باشید، پاپ کورن را امتحان کنید. این میان وعده سالم سرشار از فیبر است و به شما احساس سیری می دهد.

3- تکه نان و پنیر کوچک = 100 کالری

این میان وعده یکی از سالم ترین انتخاب های شماست. می توانید روی یک تکه نان (ترجیحا نان سبوس دار) کمی پنیر کم چرب بمالید، نان را بپیچید و به مدت 20 ثانیه در مایکروویو قرار دهید. با این کار پنیر کمی آب می شود و طعم مطبوعی به آن می دهد. اگر سرما دوست دارید می توانید از چند برش خیار یا مقداری سبزی هم استفاده کنید.

4- یک فنجان ماست و میوه = 100 کالری

1 فنجان ماست کم چرب را با چند تکه میوه مخلوط کنید تا یکدست شود. فیبر و پروتئین موجود در این میان وعده به شما احساس سیری می دهد.

بیشتر بخوانید  گزارشی وحشتناک و لحظه ای بعد از نوشیدن !!

از این میان وعده ها برای کاهش وزن استفاده کنید!!

5- سه کراکر و پنیر = 98 کالری

برای تهیه این میان وعده 3 کراکر (بیسکویت شیرین نشده) را با یک لایه نازک پنیر کم چرب بپوشانید. با خوردن این میان وعده مقداری پروتئین و کلسیم نیز دریافت خواهید کرد.

6- چهارده بادام = 98 کالری

وقتی در مدرسه، دانشگاه، محل کار یا حتی در ماشین هستید، هیچ میان وعده ای برای مغز آسان نیست. 14 عدد بادام به عنوان میان وعده بخورید. بادام به دلیل داشتن فیبر و پروتئین، گرسنگی را برطرف می کند.

7- شش تکه چوب شور = 96 کالری

6 ترشی ساده نیز جزو میان وعده های راحت و سبک هستند. نمک بدون قند است و انتخاب خوبی برای میان وعده است.

8- سیب آب پز بزرگ = 95 کالری

سیب یکی از سالم ترین میان وعده هاست. اگر می خواهید در غذا خوردن کمی تنوع ایجاد کنید، می توانید یک سیب را با کمی آب بپزید یا بخارپز کنید. این نیز سیب شما را به یک دسر خوشمزه تبدیل می کند. سیب های پخته شده را با کمی پودر دارچین بپاشید تا خوشمزه تر شوند. دارچین کالری قابل توجهی ندارد.

9- یک فنجان اسموتی میوه = 93 کالری

اسموتی میوه یک میان وعده خوب است که مقداری از کلسیم، ویتامین ها و آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن را تامین می کند. یک سوم فنجان ماست یا شیر بدون چربی را با دو سوم فنجان میوه تازه یا منجمد مورد علاقه خود مخلوط کنید تا یکدست شود. در تابستان می توانید کمی یخ به مخلوط اضافه کنید. این مخلوط خوشمزه را به آرامی بخورید و از طعم مطبوع آن لذت ببرید.

10- یک سوم فنجان سویا = 92 کالری

یک سوم فنجان سویا حاوی 8 گرم پروتئین و 4 گرم فیبر است و به شما احساس سیری می دهد. سویا یکی از سالم ترین میان وعده هایی است که می توانید به عنوان میان وعده مصرف کنید. توصیه می شود یک نسخه بدون نمک خریداری کنید.

مجموعه: مجله اینترنتی تشویقی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *