مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ادعای خیانت و بی توجهی محمد نجفی به همسری دیگر توسط مسعود استاد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بی توجهی به زن توسط محمد نجفی؟!

مسعود استاد، برادر میترا حصر محمد نجفی، مدعی است که محمد نجفی در دوران کاری خود در شهرداری از زن دیگری غافل شده است.

دلگرم: پرونده محمدعلی نجفی برای محاکمه به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد که برادر مقتول ادعا می کند خیانت های متهم قتل دلیل اختلاف خواهرش با شهردار سابق تهران است. .

روز گذشته مسعود برادر میترا استاد با حضور در دادسرای جنایی تهران، یکی از وکلای محمدعلی نجفی را تشکیل داد. وی به خبرنگاران گفت: یکی از وکلای متهم مدعی شد که خواهرم مهدورالدم است و به پیامبر اسلام اعتقادی ندارد و این یک دروغ محض است و به همین دلیل از وکیل مورد نظر شکایت کردیم. و برای پیگیری به دادگاه کیفری آمدم.»

وی در ادامه ادعاهای تایید نشده جدیدی را مطرح کرد که می تواند روند رسیدگی به پرونده را تحت تاثیر قرار دهد و پرونده محمدعلی نجفی را وارد مرحله جدیدی کند.


ازدواج موقت محمد نجفی؟!

مسعود استاد ادامه داد: تا جایی که من اطلاع دارم شهردار سابق تهران علاوه بر ازدواج اول، سابقه ازدواج موقت با زنان دیگر را نیز داشته و در ازای آن اقدام به خرید خودرو برای بانوان کرده است.

زمانی که نجفی به عنوان کارشناس در شهرداری مشغول به کار بود، خانم جوانی پیش من آمد و گفت که من کارمند شهرداری هستم و مدتی است که نجفی با او در ارتباط بوده و از او بی توجهی می کند. این موضوع باعث بروز مشکلاتی در زندگی او شد و پس از جدایی نجفی از او، این زن حتی تصمیم گرفت به شهرداری برود و خود را به آتش بکشد.

بیشتر بخوانید  واکنش تند مجری به احتکار و گرانفروشی ماسک + فیلم

برادر میترا استاد ادامه داد: ماجرا را برای خواهرم گفتم و او نیز از شنیدن این موضوع بسیار ناراحت شد. حتی با آن خانم هم ملاقات و صحبت کردیم که از تصمیم خود برای خودکشی منصرف شد و جلوی شهرداری خودسوزی کرد. زمانی که شهردار سابق به اتهام قتل دستگیر شد، این خانم را به دادسرا معرفی کردیم، وی در تعقیب کیفری حاضر شد و مورد بازجویی قرار گرفت و اظهاراتش ثبت شد.

این مرد جوان اضافه کرد: خواهرم یک فایل صوتی داشت و حتی یک نسخه از آن را به من داد که از آن مشاهده می شود که شوهرش به همسر اولش گفته است که برای ازدواج مجدد او را طلاق دهد زیرا ما ده رابطه در زندگی مان نداشتیم. سال ها.. وقتی خواهرم متوجه خیانت شوهرش شد با او درگیری و مشاجره شد. حتی شب قبل از مرگش درباره این موضوع و مسائل دیگر با من صحبت کرد و گفت که فردای آن روز با یکی از رسانه ها مصاحبه کرده است و می خواهد موضوع خیانت همسرش و برخی از دوستانش را که در سال 1988 خیانت کرده اند افشا کند. زندگی آنها در کنار مسائل دیگری که باعث مرگ آنها می شد.

مسعود استاد در ادامه گفت: مدتی قبل از قتل، خواهرم در حین بررسی مدارک شوهرش، کاغذی پیدا کرد که روی آن شماره تلفن یکی از بستگانمان نوشته شده بود و در کنار آن علامت سوال بود. چه ربطی به شماره تلفن این خانم داری که خواهرم بهش گفت؟ شوهرش مدعی شد که من می خواهم مکالمات او را چاپ کنم. حتی شب قبل از مرگش از این شماره تلفن و مشاجره ای که با شوهرش داشت به من گفت.

بیشتر بخوانید  ماجرای عجیب و نامفهوم پدرسالار معروف این بازیگر!

وی ادامه داد: داماد ما هیچ ملک و خودرویی به نام خود نداشت. خانه ولانیاک، ویلای آینه ورزن و ماشین لکسوسش را به نام دخترش داد و چیزی به نامش نبود که جهیزیه خواهرم را بدهد.

قاتل متهم غیر از یک سیم کارت نداشت و شایعه داشتن 11 سیم کارت و اینکه خواهرم همه آنها را خراب کرده کذب است. یک بار برای خواهرم موبایل خریدم که شوهرش پولش را پرداخت کرد اما سه روز بعد در جریان درگیری نجفی آن را شکست.

برادر مقتول به تهدیدهای نجفی نسبت به خواهرش اشاره کرد و ادامه داد: پس از مرگ خواهرم از طریق خواهر دیگری متوجه شدم که نجفی در درگیری که با میترا داشت با اسلحه ای که در خانه داشت چندین بار او را تهدید به مرگ کرده است. حتی او را کتک زد که مدارک پزشکی در اختیارش بود.


وضعیت وخیم فرزند میترا استاد

وی درباره وضعیت پسر مقتولش نیز گفت: خواهرزاده ام مهجار از زمانی که جسد مادرش را در وان حمام دید از همه چیز شوکه شده و ترسیده است.

خواهرم همیشه به من می گفت که اگر برای پسرش اتفاقی افتاد مراقب پسرش باشم، بنابراین من از او مراقبت کردم. دادگاه علنی تشکیل می شود که من و خانواده ام حقایق ناقص این پرونده را بیان می کنیم و از متهم انتقام می گیریم.
را


ادعاها هنوز تایید نشده است

این ادعاها مطرح شد و مسئولان این پرونده به این موارد اشاره ای نکردند و برادر مقتول نیز برای اثبات صحت ادعای خود اسنادی را به مطبوعات ارائه نکرد و مدعی شد در جریان محاکمه آنها را افشا خواهد کرد.
محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران متهم است که همسر دومش میترا استاد را در طبقه هفتم برج آرمیتا در محله ساعت آباد تهران در جریان درگیری و اختلاف خانوادگی هفتم خردادماه امسال به قتل رسانده است. ده ساعت پس از قتل، نجفی خود را تسلیم پلیس کرد و اعتراف کرد که همسر دومش را به دلیل اختلاف خانوادگی کشته است.

بیشتر بخوانید  جذاب ترین عکس های مهدوی فر در جشنواره فجر 98


جداکننده خط


با جزئیات بیشتر

اسناد منتشر شده برادر میترا استاد + عکس

روایت همسایه ها از زندگی مشترک نجفی و میترا استاد

جزئیات قتل همسر نجفی توسط مادر میترا استاد


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *