مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اختلاف قد عجیب و باورنکردنی زرافه و گورخر / عکس –

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک عکاس حیات وحش تصویری جالب از یک گورخر و دو زرافه که در کنار یکدیگر قرار گرفته بودند را ثبت و منتشر کرد.

معمولاً در حیات وحش صحنه‌های جذاب و زیبایی رقم می‌خورد که برای بسیاری از مردم توجه برانگیز است و توجه آن‌ها را به خود جلب می‎کند. این تصاویر می‎توانند صحنه‌های جالبی از زندگی گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری باشند که ممکن است در حالت عادی و در صورت نبود عکاسان حیات وحش، ما هیچگاه شانس دیدن آن‌ها را نداشته باشیم.

به تازگی نیز تصویر جدیدی که یک عکاس حیات وحش آن را ثبت و در فضای مجازی منتشر کرده است صحنه جالبی از قرار گرفتن یک بچه گورخر را در میان زرافه‎‌ها بلند قد نشان می‎دهد. آنچه باعث جذابیت این عکس شده تضاد اندازه‎ این دو حیوان در یک قاب است.

تصویری جالب از بچه گورخر در کنار بلندقدترین حیوان حیات وحش

آنت ماسباخر، عکاس ۵۸ ساله می گوید: “زرافه ها کاملاً رشد کرده اند و قد آنها ۲۰ فوت است. “مادر گورخر در سمت راست با خوشحالی میان علف‌های سبز تازه با گورخرهای دیگر چرا می‎کند. بچه گورخر بسیار آرام بود، من هرگز انتظار نداشتم که او اینقدر بی حرکت بماند، اما او با صبر و حوصله منتظر ملاقات مجدد با مادرش بود.”

بیشتر بخوانید  حادثه هولناک برای یک کارگر در شهرک‌ صنعتی اروند
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *