مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا فروش ملک برای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری تهران صحیح است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری شهر، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: بابت تمامی پرداختی ها اعم از حقوق پرسنل و کارمندان یک ریال از فروش ملک نداشتیم.

ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران پس از ارائه گزارش حبیب کاشانی، خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران، در خصوص حساب درآمد و هزینه شهرداری تهران در فروردین و اردیبهشت 1401 گفت: نکته مهم. این است که ما حتی یک . ریالی از فروش دارایی ها بابت همه پرداخت ها از جمله حقوق پرسنل و کارمندان نداشتیم.

وی با اشاره به تلاش ها و فعالیت های بیشتر در زمینه اخذ مالیات از سال 1400 گفت: در این بخش 1400 میلیارد تومان مالیات مربوط به سال 1400 اخذ شد که کمک بزرگی برای شهرداری تهران بود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به پرداخت 4200 میلیارد تومان حقوق و نگهداری شهر تهران در دو ماه فروردین و اردیبهشت اظهار داشت: 250 میلیارد تومان به 1100 اتوبوسران بازنشسته زیر مجموعه پرداخت شد. عنوان پاداش پایان خدمت در این میان طی فروردین و اردیبهشت بیش از 400 میلیارد تومان در منطقه و 731 میلیارد تومان در حوزه عمرانی هزینه شده و علاوه بر این اقدامات، پرداخت بدهی بازپرداخت اوراق مشارکت نیز باید ذکر شود. آنچه در این بخش حائز اهمیت است این است که در 10 ماه گذشته حتی یک ریال از بازپرداخت اوراق مشارکت عقب نمانده ایم.

فلاح با اشاره به اینکه در این مدت قراردادها و تفاهم نامه های قابل توجهی در حوزه های مختلف منعقد شد، گفت: به عنوان مثال برای خرید قطعات مترو 800 میلیارد تومان قرارداد و در این قسمت 220 میلیارد تومان منعقد شد. . پیش پرداخت..

بیشتر بخوانید  فوت سه بیمار مبتلا به کرونا در ایلام طی ۲۴ ساعت گذشته -

وی همچنین به توجه شهردار تهران به منابع درآمدی شهرداری تهران اشاره و خاطرنشان کرد: در این اداره هر هفته چندین ساعت جلسات با حضور جناب آقای زاکانی برگزار می شود و ظرفیت ها و پتانسیل های موجود می باشد. مورد بررسی قرار گرفت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *