مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

یک انگشتر پادشاه با سنگ های رنگی خیره کننده!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


انگشتر 18 عیار رنگارنگ با 7.84 قیراط آپاتیت گلابی شکل، 3.25 قیراط اسپینل قرمز گرد و 0.71 قیراط الماس گرد سفید، در 13.30 گرم طلای 18 عیار. کیفیت کار نه تنها در قسمت جلویی حلقه، بلکه در پشت باز نیز به راحتی قابل تشخیص است.


انگشتر پادشاه / جواهر

بیش از 40 سال است که نام زوراب مترادف با جواهرات زیبایی است که هم بازیگوش و هم پیچیده هستند. صنعتگران ماهر Zorab Creation مواد پیشرفته و مهارت را برای ایجاد جواهراتی ترکیب می کنند که هم ظرافت کلاسیک و هم سبک معاصر را تکمیل می کند.


انگشتر پادشاه / جواهر

خلاقیت های بزرگ، جسورانه و رنگارنگ با الهام از طبیعت و لهجه با سنگ های قیمتی رنگارنگ سخاوتمندانه، علائم تجاری Zorab Atelier de Creation هستند. کسب و کار خانوادگی جواهرات مستقر در لبنان برای چهار دهه است که قطعات محدود و سفارشی را به مشتریان ثروتمند می فروشد. به گفته هنری و لیزا استامبولیان، اعضای نسل دوم خانواده که اکنون این تجارت را اداره می کنند، شخصیت زوراب برای سرمایه گذاران نفتی منحصر به فرد است. از روسیه تا تگزاس، او همچنین افراد مشهور بین المللی از جمله الیزابت تیلور، ماریا کری و سلین دیون را اغوا کرده است. علاوه بر دفتر مرکزی و بوتیک شاخص خود در بیروت، این شرکت دارای تاسیسات تراش جواهرات در بانکوک و دفتری در سن دیگو، کالیفرنیا است که برای خدمت به مشتریان آمریکایی خود، بزرگترین بازار جهانی آن، طراحی شده است.


انگشتر پادشاه / جواهر


بیشتر بخوانید  حواشی برخورد راننده اسنپ با دختر بدحجاب به کجا رسید ؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *