مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا دمپایی لا انگشتی باعث درد سیاتیک می شود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آیا دمپایی لا انگشتی درد سیاتیک را بیشتر می کند ؟


نشانه های درد سیاتیک هنگامی آشکار می شد که یکی از 5 ریشه عصب سیاتیک نزدیک ستون فقرات فشرده شود یا آسیب ببیند.سیاتیک یک بیماری زمینه ای است با نشانه هایی مانند احساس سوزش در ساق پا بی حسی در کف پا.


پوشیدن کفش دو انگشتی سیاتیک شما را بدتر می کند.هنگامی که با کفش دو انگشتی راه می روید انگشتان پای خودتان را دور بند صندل حلقه می کنید تا از لیز خوردن صندل از پایتان جلوگیری کنید.


راه ر فتن با انگشتان خم، طول گام را کوتاه کرده و مقدار زمان تماس پا با زمین را کاهش می دهد. در حقیقت تغییر گام، درد سیاتیک شما را بدتر می کند و فشار را بر روی ستون فقرات افزایش می دهد.


آیا صندل انگشتی درد سیاتیک را زیادتر می کند؟


خطرات پوشیدن دمپایی انگشتی :


دمپایی دو انگشتی شاید به تنهایی سبب درد سیاتیک نشود اما با تعدادی از مشکلات پا و زانو در ارتباط است .به همین دلیل ایده هوشمندانه این است که دمپایی دو انگشتی نپوشیم.


اگر هنوز مایلید دمپایی صندل بپوشید نکات زیر را رعایت کنید :


  1. مدت زمان پوشیدن دمپایی دو انگشتی را کاهش دهید:

    شما می توانید از درد سیاتیک جلوگیری کنید اگر مدت کوتاهی دمپایی دو انگشتی بپوشید. سعی کنید در فواصل کوتاه مثلا کنار ساحل از ماشین تا لب دریا از این نوع دمپایی ها استفاده کنید.

  2. دمپایی با سطح سخت خریداری کنید:

    دمپایی های که منعطفند، حلقه کردن انگشتان دور بند دمپایی آسان تر است . اما برای کم کردن درد سیاتیک دمپایی با سطح سخت خریداری کنیدیا یک صندل با بند قابل تنظیم بخرید.

  3. ندوید :

    اگرچه راه رفتن با دمپایی سبب درد سیاتیک می شود اما دویدن آن را بدتر می کند زیرا سبب فشار بر روی ستون فقرات می شود با سرعت متوسط گام بر دارد

    برای کفش مورد نیاز هر روزتان، از پوشیدن دمپایی دو انگشتی خودداری کنید و کفش انتخاب کنید که از قوس کف پا و زانوی شما حمایت کند و دقت کنید که کفش یا صندل پاشنه بلند نخرید


divider


بیشتر بخوانید:


چگونه دمپایی حمام درست کنیم؟


اگر دمپایی پلاستیکی میپوشید مواظب باشید،سرطان زا هستند!


تهیه و گردآوری مجله دلگرم


جهان باورصاد


بیشتر بخوانید  کاربردهای درمانی دانا مولتی دیلی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *