مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آموزش مشروح دریافت گزارش از سایت سیدا (sida.medu.ir)

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سامانه سیدا کارنامه

سیستم ایدز برای ورود و دریافت ریز نمرات دانش آموزان دبستان، پایین و راهنمایی راه اندازی شده است. بنابراین به طور کلی درج و دریافت ریز نمرات کلیه مقاطع تحصیلی توسط کارکنان مدرسه از این سایت قابل انجام است که در قسمت بعدی مراحل این فرآیند توضیح داده شده است.

توجه داشته باشید در صورت فراموشی رمز ورود به سامانه ایدز، این رمز عبور تنها توسط کاربر و شخصی که اطلاعات دانش آموزان را در سامانه ایدز تعریف کرده است قابل دانلود می باشد. به این معنی که اگر نماینده دانش آموز در این سامانه مدیر مدرسه باشد، درخواست دانلود رمز فقط از او امکان پذیر خواهد بود. همچنین برای انجام این فرآیند بهتر است از مرورگرهای نسخه 30 بالای فایرفاکس، نسخه 49 و جدیدتر، مرورگر گوگل کروم و اینترنت اکسپلورر نسخه 11 و جدیدتر استفاده کنید.

دریافت گزارش از سامانه سیدا


دریافت گزارش از سامانه سیدادریافت گزارش از سامانه سیدادریافت گزارش از سامانه سیدادریافت گزارش از سامانه سیدادریافت گزارش از سامانه سیدادریافت گزارش از سامانه سیدادریافت گزارش از سامانه سیدادریافت گزارش از سامانه سیدادریافت گزارش از سامانه سیدا

  1. به آدرس sida.medu.ir وارد سایت سیدا شوید و پس از وارد کردن نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی خود بر روی گزینه “ورود کاربر” کلیک کنید.
  2. گزینه «عملیات در طول سال» را در کادر سمت راست صفحه انتخاب کنید
  3. روی نماد “ذخیره” کلیک کنید.
  4. گزینه «سوابق آموزشی-کیفی و آموزشی» را انتخاب کنید
  5. برای تعیین مدرک بر روی عبارت Choose کلیک کنید
  6. عنوان پایگاه داده را در قسمت مربوطه وارد کرده و دکمه “انتخاب” را فشار دهید.
  7. با کلیک بر روی تصویر چاپگر یا چاپگر در سمت چپ صفحه یک رزومه را چاپ کنید
  8. توجه داشته باشید که اگر در این مرحله گزارش بدون اطلاع دستیار، مدیر و معلم مربوطه ارائه می شود، برای رفع نقص مربوطه مراحل زیر را دنبال کنید.
  9. برای دیدن این صفحه روی “لغو” کلیک کنید.
  10. سپس دوباره روی نماد چاپگر یا چاپگر کلیک کنید و با مشاهده پیام زیر دوباره “لغو” را انتخاب کنید.

همانطور که گفته شد سامانه دانشجویی سیدا این امکان را نیز به دانشجویان می دهد تا از طریق سامانه پادا ریز نمرات ترم خود را مشاهده کنند. همچنین جهت ورود به مقطع جدید ارائه نسخه چاپی این کارنامه جهت ثبت نام در مدارس الزامی است. این امر نه تنها گزارشی از پیشرفت یا افت دانش آموزان و عملکرد در مقاطع مختلف تحصیلی ارائه می دهد، بلکه به دانش آموز امکان می دهد تا سوابق تحصیلی دانش آموزان را برای ثبت نام در سال تحصیلی جدید بررسی کند.


بیشتر بخوانید  همه چیز درباره رنگ زرد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *