مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آشنایی با فواید بی نظیر کرم مغذی سینره

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



معرفی کرم مغذی سینره


کرم مغذی سینره با نفوذپذیری فوق العاده خود قادر است مواد مغذی مورد نیاز پوست را به لایه های زیرین پوست برساند. عصاره های گیاهی موجود در این فرآورده سرعت متابولیسم را در سلولهای پوست افزایش می دهد و بدین ترتیب ساخت پروتئین ها ومواد حیاتی پوست افزایش می یابد.


وجود اثرات ضد التهابی عصاره های گیاهی در این کرم فرآیند پیری را به تاخیر می اندازد و اثرات زیان آور استرس های محیطی را از بین می برد. استفاده از مواد آنتی اکسیدان طبیعی از جمله ویتامین E و A و اسیدهای چرب ضروری (Vit F) از اثر مخرب رادیکالهای آزاد بر روی پوست جلوگیری می نماید.


ویژگیهای کرم مغذی سینره


  • افزایش قدرت بازسازی و تامین رطوبت و نیازهای تغذیه ای پوست

  • رفع چروک های سطحی و افزایش قدرت بازسازی پوست در طی شب

  • تامین کننده رطوبت و سایر نیازهای تغذیه ای پوست

  • ترمیم کننده و بازسازی کننده پوست های خسته، کدر و خشک

  • سرشار از ویتامین های E و F جهت بازسازی و حفظ پوست در برابر عوامل مخرب محیطی

  • حاوی عصاره مروارید سیاه غنی از مواد معدنی دریایی و اسیدهای آمینه


کرم


مزایای مصرف کرم مغذی سینره




کرم مغذی سینره حاوی ویتامین ها و عصاره هایی است که با تغذیه پوست از سلامت آن حمایت می کنند. این کرم از پیری پوست جلوگیری کرده و خاصیت بازسازی کننده دارد. در ادامه مقاله خواص ترکیبات کرم مغذی سینره شرح داده شده است.


ویتامین F


کرم مغذی سینره حاوی ویتامین F است. این ویتامین مخلوطی از اسیدهای چرب لینولئیک اسید و لینولنیک اسید (امگا 3 و امگا 6 ) و اولئیک اسید (ماده اصلی روغن زیتون) می باشد. اسیدهای چرب ضروری بر روی پوست و مو با آثار تغذیه ای- ترمیمی باعث ترمیم ساختار پوست و مو می شوند زیرا یکی از اجزاء تشکیل دهنده غشاء سلولی هستند.


اثر مرطوب کنندگی این ویتامین از تبخیر بیش از حد آب از سطح پوست و مو جلوگیری می نماید و رطوبت پوست و مو را به مدت طولانی و موثر حفظ می کند. ویتامین F به عنوان یک عامل Refatting agent عمل نموده و در صورت زدوده شدن بیش از حد چربی یا تاخیر در ترشح مجدد چربی پوست، جایگزین چربی پوست و مو می شوند.


اسکوآلن


کرم مغذی سینره حاوی اسکوالن است. این ماده روغنی از منابع گیاهی تهیه می شود و با رادیکالهای آزاد مبارزه می کند این ماده خصوصیات ضد سرطانی از خود نشان می دهد و در ترکیبات چربی پوست بطور طبیعی موجود می باشد و همچنین این ماده خصوصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی دارد.


سبوس برنج


در فرمولاسیون کرم مغذی سینره سبوس برنج وجود دارد که حاوی املاح معدنی ،آهن ،منگنزو ویتامینهای A-E-B1-B2-B5-B6 بوده و ضمن حفاظت از رطوبت پوست ،از چروک شدن و پیری زودرس آن جلوگیری میکند.در سبوس برنج نوعی لیپاز فعال وجود دارد که مقدار درصد اسیدهای چرب آزاد آنرا افزایش می دهد.از عصاره طبیعی آن در محصولات آرایشی و بهداشتی بعلت ترکیبات مختلفش استفاده های بسیاری می شود.


رطوبت دهی و نرم کنندگی پوست،زدودن اکسیژن فعال از سطح پوست ،رشد سلولهای پوستی، خواص آنتی اکسیدان و جلوگیری از پیری پوست،افزایش گردش خون از تاثیرات آن در زیبایی پوست ، می باشد.


روغن دانه انگور


کرم مغذی سینره حاوی روغن دانه انگور است این روغن از هسته انگور گرفته می شود و براحتی از راه پوست جذب شده و سرشار از ویتامینهای A و E طبیعی و اسید های چرب ضروری (لینولئیک اسید) می باشد. این ماده کومدوژن نمی باشد و باعث تشدید آکنه نمی گردد. مواد آنتی اکسیدان موجود در آن از اثر رادیکالهای آزاد روی پوست جلوگیری می کند و دارای خواص سفت کننده پوست بوده و از ایجاد چین و چروک نیز جلوگیری می نماید


جوانه گندم


کرم مغذی سینره با دارا بودن روغن جوانه گندم برای نرمی پوستهای خشک و پیشگیری از پیری پوست موثراست.این ترکیب یک مرطوب کننده طبیعی است ،اسیدهای چرب اشباع موجوددر آن بارادیکالهای آزادی که بافتها را تخریب میکنند و باعث چین و چروک میشوند مبارزه می کنند و اجازه نمیدهند خاصیت ارتجاعی پوست از بین رود.در فرآیند جوانه زدن؛املاح،ویتامینهاوپروتویینها به مقدار زیادی افزایش می یابد.


آووکادو


کرم مغذی سینره محتوی آووکادو است. منشاء آووکادو آمریکای جنوبی بوده که از آنجا به نواحی دیگر دنیا راه یافته است . میوه آن مانند گلابی و درای پوستی سخت برنگ سبز تیره و یا سیاه است در حدود 044 نوع مختلف آووکادو وجود دارد که بعضی از آنها درای پوست صاف و سبز رنگ بوده ولی پوست برخی از آنها سیاه و خشن است .


آووکادو چرب است و درای اسیدهای آمینه مختلف مانند سیستین، تریپتوفان و تیروسین می باشد. در تحقیقات جدیدی که انجام شده وجود چند نوع آنتی بیوتیک در آووکادو ثابت شده است . دانه گیاه درای مقدار کمی (در حدود 2 درصد ) روغن است . این روغن غلیظ و سفت و به رنگ زرد مایل به سبز بوده که درای بو و طعمی مطبوع است . روغن دانه آووکادو دارای روغنهای اشباع شده مانند اسید پالمتیک و اسیداستئاریک، اسیدآراشیدیک، اسیدمیریستیک، اسیداولیک، اسیدلینولییک می باشد.


روغن آووکادو بهترین کرم برای پوست است زیرا به آسانی در پوست نفوذ می کند و به آن شادابی میدهد. آووکادو بهترین ماسک برای برطرف کردن و جلوگیری از چین و چروکهای صورت است.


رز وحشی


در فرمولاسیون کرم مغذی سینره رز وحشی بکار رفته است. روغن گل رز وحشی برای اولین باردر قرن دهم تقطیر شد.در حال حاضر گرانترین اسانس دنیاست.این ماده از طریق جذب از راه پوست از بوجودآمدن چین و چروک و لکه های پوستی جلوگیری می کند.


این ترکیب بعلت داشتن آلکالوییدها فلاونوئیدها اسید لینولییک اسید لینولنیک وترانس رتینوئیک اسید خاصیت ترمیم – کنندگی پوست را افزایش میدهد.از دیگر خواص آن تاثیری است که بر مویرگهای سطحی دارد ،بطوریکه قرمزی و التهاب ناشی از افزایش قطر آنها، را کاهش میدهد.


کرم


روش مصرف کرم مغذی سینره


هر شب پس از تمیز کردن پوست با محصولات پاک کننده سینره مقدار مناسبی از کرم را روی پوست صورت و گردن بمالید.


توصیه ها در رابطه با کرم مغذی سینره


  • کرم مغذی سینره را از مراکز معتبر و داروخانه تهیه کنید.

  • شما می توانید از کرم مغذی بدن سینره نیز استفاده کنید.

  • کرم مغذی سینره را در جای خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.


separator line


بیشتر بخوانید:


آشنایی با فواید کرم پر کننده چروک سینره


فواید باورنکردنی کرم مغذی بدن سینره


معرفی کرم ضد لک مخصوص افراد بالای ۴۰ سال سینره


separator line


بیشتر بخوانید  زیبـایی فراتر از ظاهر است
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *