مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آشنایی با فواید بی نظیر کرم ترک پا سینره

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



معرفی مزایای کرم ترک پا سینره


کرم ترک پا سینره با بهره گیری از خواص ضد التهابی و التیام بخش گیاهانی نظیر گل راعی، آلانتوئین و روغن گل رز وحشی قادر است ترک های پا را به سرعت بهبود بخشد و درد و سوزش ناشی از این ترک ها را از بین ببرد. وجود مواد لایه بردار در این کرم باعث می گردد تا لایه های آسیب دیده پوست سریعا از پوست جدا شوند و جای خود را به پوست تازه بدهند و بدین ترتیب پس از مدتی ترک ها به سرعت از بین می روند و پوست نرمی و لطافت خود را باز می یابد.


این کرم حالت پوشانندگی مناسب داشته و با پوشیدن جوراب به راحتی از روی پا پاک نمی شود و می تواند به مدت طولانی پوست را نرم و مرطوب نگه دارد استفاده از مواد مرطوب کننده قوی نظیر shea butter و AHA باعث می شوند تا رطوبت در لایه شاخی افزایش یابد و از ایجاد ترک در پوست جلوگیری شود.


ویژگیهای کرم ترک پا سینره


  • ترمیم ترک های ناشی از خشکی در نواحی پاشنه پا، زانو و آرنج

  • مؤثر در رفع ترک های پاشنه پا

  • ایجاد نرمی و لطافت در پوست زانو و آرنج

  • حاوی مواد مؤثر گیاهی به منظور التیام و ترمیم ترک های پا

  • دارای مواد کراتولیتیک جهت از بین بردن سلول های مرده پوست


ترک پا


مزایای مصرف کرم ترک پا سینره




یکی از مشکلات پوستی که بسیاری از افراد از آن رنج می برند و به دنبال چاره ای برای آن می باشند، وجود ترک های پوستی در ناحیه دست و پا می باشد. همچنین ترک خوردن پاشنه پاها نشانه این است که به اندازه کافی به آنها توجه نمی‌شود. این ترک‌ها خطوط بریده منظمی هستند که معمولاً روی لایه سطحی پوست ایجاد می‌شوند، اما گاهی اوقات عمیق‌تر شده و به لایه میانی پوست نیز سرایت می‌کنند و فرد دچار درد در ناحیه‌های ترک‌خورده می‌شود.


با افزایش فشار روی پا، پوست پا کم‌کم پهن‌تر می‌شود. اگر پوست کناره‌های پا خشک باشد، ترک می‌خورد. شایع‌ترین علت ترک پاشنه پا، خشکی پوست است. کسانی که به‌طور عمومی خشکی پوست دارند، مستعد این هستند که دچار ترک کف پا، به‌خصوص ترک پاشنه پا هم شوند، اما در بعضی افراد شانس بروز این مشکل نسبت به بقیه بیشتر است. به گفته متخصصان، ترک پاشنه پا در خانم‌ها بیشتر از آقایان دیده می‌شود که یکی از دلایل اصلی آن تفاوت‌های هورمونی بین زن‌ها و مردهاست.


ترک پا سینره یکی از محصولات درمانی خوب برای درمان مشکل ترک پا در آقایان و خانم هاست. این کرم سرشار از مواد مرطوب کننده و نرم کننده مفید برای پوست است و به سرعت باعث بازسازی پوست ناحیه می شود. در ادامه ترکیبات بکار رفته در فرمولاسیون کرم ترک پا سینره بطور کامل شرح داده شده است.


گلیسیرین


کرم ترک پا سینره حاوی گلیسیرین است که از دیر باز در فراورده های مرطوب کننده مورد استفاده بوده است. این ماده جاذب الرطوبه بوده و باعث مرطوب شدن پوست می گردد.


گل همیشه بهار


کرم ترک پا سینره حاوی گل همیشه بهار است که این گیاه از قدیم الایام برای ترمیم زخمها و کاهش التهاب مورد استفاده قرار می گرفته است. عصاره این گیاه اثر نرم کننده و محفاظتی بر پوستهای حساس و کم مقاومت را دارد، روغن همیشه بهار اپی تلیال سازی (تکثیر سلولهای پوست) را به طور قابل توجهی تحریک می نماید. در تحقیقات متعدد نشان داده شده که ساخته شدن گلایکوپروتئین، نوکلئوپروتئین و کلاژن را در محل، افزایش می دهد. همچنین خواص ضد باکتریال و ضد ویروسی نیز دارد.


عصاره این گیاه به عنوان پاک کننده و پالاینده پوست از مواد زائد نیز مورد توجه می باشد. همچنین این ماده خواص آنتی هیالورونیداز داشته که سبب محافظت از اسیدهیالورونیک موجود در پوست (که توسط شرایط محیطی نامناسب تخریب می گردد) می شود. اسید هیالورونیک نقش بسیار مهمی در ایجاد ساختار سالم و طبیعی پوست ایفا می نماید.


به طور کلی این ترکیب در فراورده های آرایشی، بهداشتی به عنوان نرم کننده، محافظت کننده پوست، التیام بخش، ضد التهاب و ضد عفونی کننده کاربرد دارد. مخصوصاً در مورد پوستهای خشک و ترک خورده و ملتهب بسیار مفید می باشد و حالت قابض آن باعث تنگ شدن منافذ پوست شده که این امر باعث صافی و شفافیت هر چه بیشتر پوست می گردد.


ویتامین E


در فرمولاسیون کرم ترک پا سینره ویتامین E وجود دارد که یک ترکیب به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است. ویتامین E به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده توسط پوست جذب می شود. این ویتامین از راه کانالهای پیلوسباسه به داخل فولیکول مو نفوذ کرده و باعث تقویت مو میشود. همچنین وجود آن بر روی مو باعث کاهش تخریب ناشی از اشعه UV می شود. زیرا این ترکیب رادیکالهای آزاد اکسیژن را به دام انداخته و از پراکسیداسیون چربی ها در اثر اشعه UV جلوگیری می نماید. همچنین خصوصیات تشکیل لایه محافظ بر روی مو را داشته و باعث رطوبت رسانی به مو نیز می شود.


آلانتویین


کرم ترک پا سینره حاوی آلانتوئین است که از برخی گیاهان مثل جوانه گندم و بابونه استخراج می گردد و دارای خواص التیام بخش قوی بوده و به بهبود زخمها کمک می کند. این ماده باعث بهبود بافت های تحریک شده می شود و به کاهش التهاب پوست ناشی از خشکی نیز کمک میکند. به عنوان نرم کننده نیز در محصولات مختلف به کار می رود. این ماده همچنین باعث سرعت بخشیدن به امر بازسازی پوست می شود.


شی باتر


کرم ترک پا سینره حاوی شی باتر است که عصاره طبیعی دانه یک درخت آفریقایی به نام VITELLARIA PARADOXA است.روغن شی باتر بعلت داشتن سینامیک اسید ،یک مرطوب کننده گیاهی موثر است و بهترین انتخاب برای افرادیست که میخواهند از مواد سفت کننده طبیعی پوست استفاده نمایند.


رز وحشی


در فرمولاسیون کرم ترک پا سینره روغن گل رز وحشی وجود دارد که برای اولین باردر قرن دهم تقطیر شد.در حال حاضر گرانترین اسانس دنیاست.این ماده از طریق جذب از راه پوست از بوجود آمدن چین و چروک و لکه های پوستی جلوگیری می کند.این ترکیب بعلت داشتن آلکالوییدها فلاونوئیدها اسید لینولییک اسید لینولنیک و ترانس رتینوئیک اسید خاصیت ترمیم – کنندگی پوست را افزایش می دهد.از دیگر خواص آن تاثیری است که بر مویرگهای سطحی دارد ،بطوریکه قرمزی و التهاب ناشی از افزایش قطر آنها، را کاهش می دهد.


رفع ترک پا


روش مصرف کرم ترک پا سینره


در مورد ترک های شدید روزی 2 الی 3 بار پس از شستشو با آب گرم، روی محل ترک ها بمالید ترجیحا از جوراب نخی یا پد پاشنه نخی در مدت درمان استفاده کنید.


در ترک های خفیف هر شب پس از شستشو با آب گرم، روی ترک ها بمالید و ماساژ دهید. پوشیدن کفش مناسب توصیه می گردد.


توصیه ها در رابطه با کرم ترک پا سینره


کرم ترک پا سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.


کرم ترک پا سینره را می توانید برای تیرگی قوزک پا نیز مورد استفاده قرار دهید.


کرم ترک پا سینره را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.


separator line


بیشتر بخوانید:


سریع ترین و راحت ترین راه درمان ترک کف پا (در منزل)


ترک پا، پیشگیری ودرمان


درمان ترک های پاشنه پا و پوست ضخیم زانو و آرنج


separator line


بیشتر بخوانید  ویژگی عجیب پوست مختلط
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *