مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آسیب به قند برای سلامتی و زیبایی

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آسیب به قند برای سلامتی و زیبایی

آسیب به قند برای سلامتی و زیبایی

قند در واقع، مواد متوقف کننده مصنوعی از نیشکر یا چغندرقند فرآوری می شوند.

شکر در نیشکر یا چغندرقند پس از حذف کلیه املاح، ویتامین ها، پروتئین ها، آنزیم ها و سایر مواد مغذی مفید در کارخانه، تصفیه شده و به ساکارز خالص تبدیل می شود. مواد مصنوعی غلیظ که نه تنها بی فایده است،

منشا بسیاری از بیماری ها و اختلالات جسمی و روحی است. شکر و شکر از نظر تغذیه با هم فرقی ندارند و تنها تفاوت آنها در شکل آنهاست: معمولاً از شکر درجه یک برای تولید شکر استفاده می کنند.

شکر یک ماده اعتیادآور است و غذا خوردن برای سلامتی و زیبایی بسیار مضر است. تا جایی که می توانید مصرف آن را کاهش دهید یا اگر می توانید آن را قطع کنید.

این روزها طب هومیوپاتی به خصوص در کشورهای غربی بسیار رایج شده است. و اولین توصیه ای که پزشکان هومیوپاتی به بیمارانی که به هر دلیلی به آنها مراجعه می کنند این است که شکر را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کنند.

این نشان می دهد که از نظر هومیوپاتی قند یکی از علل همه بیماری ها.

مضرات شکر چیست؟

_ قند کلاژن زیر پوست را از بین می برد و در نتیجه پوست چروک و شل می شود.

_ سلول های سرطانی آنها از شکر تغذیه می کنند، بنابراین به آنها شکر ندهید.

یک ماده شیمیایی که برای سفید کردن قند استفاده می شود سرطان زا است.

راه حل چیست

_ شکر نخورید و اگر در تهیه برخی غذاها مجبور به استفاده از شکر هستید، از شکر قهوه ای که تصفیه نشده و مواد شیمیایی اضافه نمی کند و یا از عسل که نوعی شکر طبیعی است به مقدار کم استفاده کنید، زیرا در هر صورت همه آنها از شکر هستند. خانواده قند

بیشتر بخوانید  فواید تزریق ژل به اندام تناسلی مردان برای افزایش سایز !

به جای میوه ها سبزیجات بیشتری بخورید زیرا میوه ها قند بیشتری دارند.

به جای آب میوه خود میوه بخورید تا قند کمتری مصرف کنید مثلا یک لیوان آب پرتقال عصاره چهار پرتقال است در حالی که وقتی یک پرتقال می خورید فقط یک چهارم شکر یک لیوان آب پرتقال را مصرف می کنید.

مضرتر از همه قندهای رژیمی زیرا از موادی ساخته شده اند که سرطان زا هستند و برای سلامتی بسیار مضر هستند.

آسیب به قند برای سلامتی و زیبایی

بهترین جایگزین برای شکر

تقریباً هر چیزی که می خوریم بدون اینکه متوجه شویم حاوی مقدار زیادی قند است، مانند کمپوت ها، قوطی ها، دسته ها، سس کچاپ، نوشیدنی ها و غیره.

از آنجا که قند برای سلامتی بسیار خطرناک است، باعث افزایش وزن می شود و همچنین سرطان زا است، باید آن را از برنامه غذایی حذف کرد و مواد غذایی شیرین دیگری را جایگزین کرد که سالم تر است و ضرری به ما نمی رساند.

به عنوان مثال نوشابه های گازدار و نوشابه های انرژی زا آنها پر از شکر هستند، قوطی حداقل ده قاشق شکر دارد و بسیار اعتیادآور است. در عوض همراه غذا آب یا دوغ بنوشید یا تشنگی خود را رفع کنید.

اگر به جای آن میل به شربت دارید شربت های مضر از شکر معمولی تهیه شده، آب لیمو ترش تازه را گرفته و با یک لیوان آب و یک قاشق عسل مخلوط کنید، این شربت گواوا نیز خوشمزه است و خاصیت ضد میکروبی دارد و دهان و گلو را ضد عفونی می کند.

در پخت کیک، شیرینی و غذاهایی که نیاز به شکر دارند، می توانید از عسل یا آب میوه های مختلف مانند شیره خرما یا شیره استفاده کنید. آب انگور به جای شکر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  کپسول پروسکور چه مصرف درمانی دارد؟


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *