مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

یارانه ها امشب در ساعات پایانی قابل برداشت است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نوبه نقل از ایسنا، ستاد تنظیم بازار نیز در بیانیه شماره ۲ خود تاکید کرد:

در این بیانیه آمده است:

«پس از بیانیه قبلی و سخنان رئیس جمهور در گفتگوی پرشور و مستقیم با مردم، با احترام و تشکر از همراهی یکایک مردم شریف ایران در اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها با توجه به اقدامات انجام شده. و تامین کالاهای اساسی نیازهای مردمی و مطالعات تخصصی در خصوص اصلاح و همسان سازی قیمت کالاهای مشمول طرح (روغن، مرغ، تخم مرغ و لبنیات) به شرح زیر اعلام می شود:

1- بنا به پیشنهاد سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکننده و موافقت ستاد تنظیم بازار، سقف بالای قیمت این کالاها از طریق اتحادیه‌ها و تشکل‌های ذی‌صلاح تعیین و اعمال می‌شود و قیمت‌های جدید الزامی است. اعمال می شود. استانداران برای تعدیل قیمت کالاها در هر استان و نظارت بر رعایت قیمت ها اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

2- بار دیگر اعلام می شود مانند گذشته یارانه نان و دارو برای تمامی دهک ها و اقشار جامعه برقرار می شود و این اقلام مشمول تغییر قیمت نمی شوند.

3- با عنایت به موارد فوق در بند یک، مبلغ کمک هزینه زندگی پرداختی ماه اول از ساعات پایانی امشب کسر خواهد شد.

4- کلیه افرادی که به هر دلیلی شرایط دریافت یارانه در این طرح را ندارند می توانند جهت بررسی وضعیت در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی (https://hemauat.mcls) مراجعه کنند. Ir). برای افرادی که درخواست آنها پس از بررسی تایید می شود، یارانه کارمزد از ابتدای طرح به طور کامل محاسبه و پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید  زمان پرداخت یارانه زنده در ماه آگوست فرا رسیده است

5- افزایش قیمت سایر کالاها بدون طی مراحل قانونی ممنوع است و همانطور که در بیانیه شماره یک تاکید شد، سازمان های تعزیرات و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان موظفند نظارت مستمر بر بازار و برخورد با هرگونه تخلف را داشته باشند. . لطفاً هموطنان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ارتباطات مردمی (شماره 124 و 135) به نهادهای مذکور اطلاع دهند.

ستاد تنظیم بازار »

انتهای پیام/

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *