مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

یارانه ۳۰۰ هزار تومانی کی واریز میشود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


یارانه 300 هزار تومانی چه زمانی پرداخت می شود؟ یارانه ارزی 4200 + یارانه 300 هزار تومانی و یارانه 400 تومانی، یارانه 400 هزار تومانی چه زمانی به حساب مردم واریز و واریز می شود؟

محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور: یارانه ارزی ۴۲۰۰ تومانی ماهانه ۴۰۰ هزار تومان به حساب هر یک از سه دهک اول و ۳۰۰ هزار تومان به حساب پنج دهک بعدی واریز می شود.

وی افزود: مقرر شد مبلغ 4200 تومان یارانه ارزی به صورت نقدی و اعتباری به مدت 2 ماه به حساب افراد واریز شود اما پس از گذشت دو ماه این مبلغ در قالب کاربرگ در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: اساس کار ما این است که به مردم برگه کار بدهیم و قانون هم همین را می گوید، اما در دو ماه اول باید پول به حساب مردم به حساب نقدی خودشان واریز شود و وام. برابر با ارزش کاربرگ ها.» خوب، این ارزیابی امشب است که من اعلام کردم.

رضایی ادامه داد: این رقم 400 هزار تومانی و 300 هزار تومانی با بودجه کشور باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد و به محض نهایی شدن، رقم نهایی را در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد. واکنش بستگی به روزی دارد که خواهد آمد. منابع دیده می شود و نکات دیگری نیز قابل تامل است.

چگونه با ایران بمانیم

بیشتر بخوانید  ۲ دلیل توقف فروش فوق‌العاده توسط ایران خودرو و سایپا / خودروسازان منتظر افزایش قیمت‌اند؟ -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *